L’Organització d’Autònoms de Catalunya (Autcat) va anunciar aquest dilluns que la seva Assemblea General, celebrada a la seu de la Cecot, va escollir Marta Sánchez Ugart com a nova presidenta de l’entitat. "El relleu suposa l’inici d’una nova etapa centrada a consolidar i reforçar el paper d’Autcat com a veu activa i referent dels autònoms a Catalunya", va dir en un comunicat.

Timo Buetefisch

L'empresa de mobilitat Cooltra ha comprat Cycle Italia per reforçar la seva aposta pel mercat del delivery i el sector de la logística urbana elèctrica, segons ha informat aquest dilluns l'empresa que dirigeix Timo Buetefisch. L'operació inclou la gestió d'unes 700 bicicletes elèctriques, una flota utilitzada per més de 500 repartidors i clients B2B que operen a les ciutats italianes de Milà, Roma i Torí.

Luca de Meo

Luca de Meo, conseller delegat del Grup Renault, va anunciar aquest cap de setmana que deixava el grup automobilístic francès després de cinc anys per liderar l'empresa de luxe Kering. Sens dubte és el directiu de moda, perquè el seu moviment va provocar un terratrèmol a la borsa: les accions de Kering es van disparar un 12% mentre les de Renault van perdre més d'un 8%.