TIPUS D'INTERÈS
Diego Lorente
- BARCELONA. Dissabte, 8 de juliol de 2023. 05:30
- Actualitzat: Dilluns, 10 de juliol de 2023. 09:21
- Temps de lectura: 0 minuts

El moviment #QuieroCorredor, impulsat per l'Associació Valenciana d'Empresaris (AVE) per denunciar els retards a les obres del Corredor Mediterrani i reclamar el seu acabament arriba als carrers de Barcelona. Aquest cap de setmana, els barcelonins podran conèixer la realitat de l'obra a través d'un laberint de retards que l'organització empresarial ha preparat per conscienciar a la ciutadania sobre la importància d'aquesta infraestructura sense renunciar a l'humor. Com va dir aquest divendres el director general de l'AVE, Diego Lorente, no és acceptable que la segona i la tercera ciutat d'Espanya encara no estiguin connectades en Alta Velocitat al segon país del món amb més quilòmetres de l'AVE. Són les conseqüències de l'Espanya radial.
Jesús González Nieto

Davant de l'atractiu que les empreses emergents susciten en els inversors professionals, BME ha posat a disposició d'aquestes empreses un nou entorn per captar finançament. Aquesta és la raó de ser de BME Scale, el mercat específic creat per la companyia que dirigeix a Espanya Jesús González Nieto per facilitar la cotització de les scale-ups que en fase de consolidació del seu negoci i que hagin tingut taxes de creixement anualitzat de més del 20% durant més de tres anys.
Jordi Llach

La puixança de la marca de distribuïdor passa factura a Nestlé, que s'ha vist obligada a moure fitxa a Espanya per adaptar-se a aquest "canvi d'hàbits" del consumidor. La firma, el responsable de la qual a Espanya és Jordi Llach, ha posat en marxa un pla de baixes incentivades que suposarà la sortida de 120 empleats dels 4.500 que forma la seva plantilla al país, però el pla es concentra majoritàriament en el centre d'Esplugues (Barcelona).