Seur es reforça per a la campanya de Nadal i el Black Friday amb la contractació de 3.200 nous treballadors. La companyia de transport urgent es prepara per a una de les campanyes comercials més importants de l'any, que dona el tret de sortida el pròxim 24 de novembre, i que finalitzarà el gener al terme del període de rebaixes d'hivern. Una campanya per a la qual l'empresa preveu gestionar més de 30 milions de paquets entre el 13 de novembre i el 12 de gener.

D'aquesta manera, Seur reforçarà el seu equip per fer davant aquest augment de la producció, incorporant 3.200 professionals, principalment repartidors, mossos de magatzem i personal d'atenció al client, segons ha informat la companyia. A més, també realitzarà un reforç de les seves infraestructures per incrementar la seva capacitat logística en 50.000 m², amb la incorporació de noves naus de distribució i ampliacions dels centres per garantir la gestió i el transport de tots els enviaments.

D'altra banda, també augmentarà la seva flota de vehicles, sumant 2.000 furgonetes a la seva flota de més de 3.500 vehicles, el 18% d'ells sostenibles, per garantir els temps de lliurament a tots els usuaris. Seur estima que el 27 de novembre marcarà el rècord d'aquest any amb més d'1 milió de comandes gestionades. Els principals destins d'aquests enviaments seran Madrid, València, Barcelona, Bilbao, Sevilla i Màlaga.

Benjamí Calçons, director d'Excel·lència en Operacions de Seur, afirma que "som conscients de la importància dels enviaments en aquesta època de l'any, per això, realitzem aquest reforç en tota la nostra operativa a fi de garantir el compliment dels terminis de lliurament als nostres clients".

En aquest sentit, el directiu assegura que fa anys "que ens adaptem i avancem cap a les noves tendències de consum per donar resposta a les demandes dels clients, que són el centre de tota l'estratègia que portem a cap". Per això, de cara a la campanya de Nadal amb l'arribada del Black Friday i el Cyber Monday, en Seur realitzen aquestes incorporacions "amb prou antelació" per a, d'aquesta forma, "continuar oferint els màxims estàndards de qualitat en tots els nostres serveis".

Seur fred i punts de recollida

La companyia ha indicat que el servei de transport a temperatura controlada torna a ser protagonista per la multitud de menjars i sopars que se celebren en aquestes dates. Per aquesta raó, Seur ha incrementat un 30% la seva capacitat, de 5.500 m² a 6.500 m². L'objectiu és incloure l'alta demanda que s'espera en el transport d'aliments frescos, sobretot, carn, peix i marisc, productes estrella en les reunions nadalenques.

Així mateix, destaca la importància dels serveis Out of Home, agilitant els lliuraments i recollides de les comandes online. En aquest sentit, Seur compta ja a la seva xarxa Pickup amb 5.000 punts, entre botigues de conveniència i taquilles intel·ligents. "Gràcies a aquesta xarxa, s'eviten tant els lliuraments fallits com els seus conseqüents segons intents de lliurament i, per tant, es limiten les emissions associades, amb una reducció en un 63% les emissions de CO₂ associades a l'última milla", assegura Seur.