Gairebé 30.000 empleats de les botigues d'Inditex a Espanya percebran en la nòmina de febrer un incentiu extraordinari de fins a 1.500 euros vinculat a objectius comercials assolits en l'exercici fiscal 2025-2026, que va finalitzar el passat 31 de gener. El Grup, format entre altres marques per Zara, Zara Home, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Lefties, encara no ha publicat els seus resultats de l'any passat.
Tanmateix, ja ha confirmat a la plantilla a Espanya el pagament d'aquesta paga extra corresponent a 2025 i també la renovació d'aquest incentiu extraordinari per a l'exercici fiscal 2026, que es veurà a més incrementat en un 3%, segons han confirmat a EFE fonts del grup empresarial.
En l'exercici 2025, més del 99% de les botigues que el grup té a Espanya han assolit o superat els objectius. I d'elles, més de la meitat han aconseguit algun tipus d'incompliment que permet assolir un incentiu de fins a 1.500 euros bruts o 900 euros bruts per a aquells que facin jornades inferiors a 24 hores setmanals.
Inditex va obtenir un benefici net de 4.622 milions d'euros en els primers nou mesos del seu exercici fiscal 2025. Aquesta xifra representa un increment del 3,9% respecte al mateix període del 2024. Pel que fa a la facturació, el grup que lidera Óscar García Maceiras va generar vendes per valor de 28.171 milions d'euros entre l'1 de febrer i el 31 d'octubre, cosa que suposa un avenç del 2,7% en comparació amb l'exercici anterior.
L'empresa, fundada per Amancio Ortega i que opera amb més de 5.600 establiments a escala global sota vuit marques diferents, té previst presentar els resultats dels dotze mesos de 2025 previsiblement l'11 de març i superar el benefici rècord de 5.866 milions d'euros del seu exercici fiscal 2024.