Glovo ha elevat Diego Nouet al càrrec de vicepresident global de Negoci, un ascens que arriba després de sis anys de trajectòria en la companyia, on ha demostrat la seva capacitat d'expansió en mercats clau d'Europa i l'Àfrica. Així ho ha confirmat la plataforma de delivery en un comunicat oficial. Nouet, enginyer industrial per la Universidad Politécnica de Madrid i amb un MBA per INSEAD, serà ara el màxim responsable de l'estratègia comercial de la multinacional als 23 països on opera. La seva nova funció inclou la coordinació de tots els directors generals de cada mercat per consolidar el lideratge de l'aplicació.

La seva carrera dins de Glovo va començar l'abril de 2019 com a director general per a Espanya i Portugal. Després de "consolidar amb gran èxit" l'operació a la Península Ibèrica, va assumir el desafiament de liderar el negoci a l'Àfrica. En aquest continent, va impulsar el sector del Quick Commerce en països com Nigèria, Kènia o el Marroc i va estendre la disponibilitat de l'aplicació a noves ciutats. Posteriorment, es va fer càrrec de la direcció general per al Sud-Est d'Europa, on el seu mandat es va centrar a reforçar la posició dominant de Glovo a Romania, Bulgària i Croàcia, entre altres països, ampliant els serveis multicategoria.

En el seu nou rol estratègic, reportant directament al cofundador i CEO Oscar Pierre, Nouet tindrà com a missió principal dirigir la "segona fase" de maduresa de l'empresa. Els seus objectius passen per consolidar la presència a les 1.800 ciutats on ja és present i impulsar el creixement dels més de 150.000 establiments associats a la plataforma a tot el món.

"Els meus principals objectius seran que els milions d'usuaris que utilitzen Glovo cada dia trobin en l'aplicació tot el que necessitin i continuar impulsant la tercera generació del comerç electrònic, el Quick Commerce", declara el nou vicepresident. Amb aquest moviment, l'equip directiu de Glovo, que inclou figures com els cofundadors Óscar Pierre i Sacha Michaud, així com a vicepresidents d'àrees clau com Finances, Operacions i Tecnologia, es reforça per afrontar la seva pròxima etapa de creixement global.

El nomenament arriba pocs dies després què Delivery Hero, el grup alemany propietari de Glovo, hagi posat en dubte la capacitat de la seva filial espanyola per "continuar com a empresa en funcionament" si es materialitzen per complet les multes i les exigències de cotització derivades de la reclassificació dels seus repartidors com assalariats. En els seus resultats trimestrals, la companyia va advertir que els més de 450 milions d'euros reclamats per la Seguretat Social suposen un risc que amenaça la viabilitat operativa de Glovo a Espanya sense el seu suport financer.

L'advertiment queda recollit a l'informe de resultats del primer trimestre de 2025 de Delivery Hero, on detalla que, en data de 31 de juliol, les autoritats espanyoles ja han reclamat a Glovo el pagament d'aproximadament 450 milions d'euros en concepte de multes i cotitzacions socials endarrerides. Aquesta xifra s'emmarca en l'aplicació de la Llei Rider, que exigeix que els repartidors de plataformes siguin considerats treballadors per compte d'altri i no autònoms.