Cellnex, el principal operador europeu d'infraestructures de telecomunicacions sense fil, ha anunciat el nomenament de Tomás Alonso Román com el seu nou director de Medios. El directiu, que compta amb una extensa experiència al sector de les TIC, s'incorporarà al seu lloc de manera efectiva a partir del proper 2 d'octubre, integrant-se a l'àrea d'Assumptes Públics i Comunicació Corporativa que dirigeix Ignacio Jiménez Soler.

Aquest moviment estratègic es produeix en un moment de màxima rellevància per al grup, que ha experimentat un creixement exponencial en els últims anys, posicionant-se com un actor indispensable en l'ecosistema de la connectivitat a Europa. La companyia, que gestiona més de 138.000 emplaçaments a 12 països del continent, es troba immersa en el desplegament i la integració de les xarxes que donaran suport a la transformació digital de l'economia i la societat.

En la seva nova responsabilitat, Alonso serà l'encarregat de dissenyar i implementar l'estratègia global de comunicació i relacions amb els mitjans del grup. El seu àmbit d'acció inclourà tant l'esfera corporativa com la gestió local i internacional a tots els territoris on Cellnex té presència, amb l'objectiu de consolidar i enfortir la reputació de la companyia. L'elecció de Tomás Alonso no és casual. El seu perfil encaixa a la perfecció amb les necessitats d'una empresa com Cellnex.

Imatge de Tomás Alonso, nou executiu de Cellnex
Imatge de Tomás Alonso, nou executiu de Cellnex


Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid, l'executiu ha desenvolupat la major part de la seva carrera en gegants tecnològics i de telecomunicacions. El seu full de vida inclou posicions d'alta responsabilitat en àrees de Relacions Externes, Comunicació Corporativa, Assumptes Públics, Màrqueting i Comunicació Interna en empreses de la talla de Vodafone, Samsung i Ericsson. Aquesta trajectòria li proporciona una visió única i transversal del sector, un coneixement profund dels mitjans de comunicació i una valuosa experiència en la gestió de la comunicació en entorns complexos i multiculturals.

El director d'Assumptes Públics i Comunicació Corporativa de Cellnex, Ignacio Jiménez Soler, ha destacat la idoneïtat del nomenament: "Igual com el sector de les telecomunicacions a nivell global i a Europa, Cellnex es troba en un moment clau en la seva evolució i aposta industrial estratègica. L'experiència de Tomás al món de les telecomunicacions i el seu coneixement en l'àmbit de la comunicació i les relacions amb els mitjans serà clau per implementar la nostra estratègia a Europa".

Per la seva part, el nou director de Medios ha manifestat el seu entusiasme pel desafiament. "Unir-me el projecte de Cellnex, referent europeu en infraestructures de telecomunicacions, és un emocionant pas en la meva carrera professional. El diàleg amb els mitjans de comunicació i actors rellevants de la nostra indústria és cada vegada més important hagut compte l'enorme responsabilitat que tenen les empreses que, com Cellnex, estan liderant la transformació i digitalització de la nostra societat", defensa Alonso.

Amb aquesta contractació, Cellnex envia un missatge clar sobre el seu compromís de reforçar el seu lideratge no només en l'àmbit operatiu, sinó també en el de la comunicació, conscient que el seu rol com a habilitador de la connectivitat del futur requereix una narrativa sòlida i un diàleg transparent amb tots els seus grups d'interès.