Banco Mediolanum repeteix com l'entitat bancària que compta amb més clients satisfets el 2022, tal com revela l'estudi de 'Bnechmarking de Satisfacció de Clients 2022' que realitza la consultora independent Stiga. La companyia amb seu a Barcelona repeteix en la primera posició respecte a la satisfacció dels clients, un dels apartats de més rellevància en el negoci de les companyies bancàries.
En concret, la companyia liderada per Igor Garzesi ha obtingut 8,53 punts sobre 10 de possibles davant la nota mitjana del sector, que descendeix fins al 7,17, tal com ha informat Banco Mediolanum aquest dijous. Amb relació als bons resultats obtinguts, el conseller delegat de la companyia considera que aquests són una prova d'una "manera propera i humana de donar resposta als estalviadors, sobretot quan més ho necessiten.
Banco Mediolanum revalida la primera posició a l'enquesta de satisfacció en un any en què els bancs centrals han estret la butxaca dels consumidors. Per la seva part, el Banc Central Europeu va elevar els tipus d'interès fins i tot en quatre ocasions consecutives el 2022, i una cinquena tenint en compte la que va dur a terme durant el febrer passat. Amb uns tipus d'interès tan atapeïts, Banco Mediolanum s'ha assentat com l'entitat bancària amb més clients satisfets en el que, per a la companyia, és una prova de resposta als estalviadors en un moment en què la conjuntura econòmica és complicada.
Banco Mediolanum encapçala 14 de 16 categories
L'entitat ha encapçalat 14 de les 16 categories en què participa (no figura en dues categories, ja que la firma amb seu a Barcelona no compta ni amb oficines ni amb caixers propis). Arran de les categories en les quals sí que té presència, una de les més destacades és la de la satisfacció del client amb el seu gestor (en el seu cas, Family Broker), amb una nota del 9,08 sobre 10.
Altres en què Banc Mediolanum despunta és en banca telefònica, en banca per mòbil i en intangibles de relació (categoria que valora aspectes com la transparència, la confiança i la personalització del servei). A més, renova el seu lideratge en imatge de marca (que contempla aspectes com la solidesa, la solvència, la modernitat i el compromís social, que en el cas de la firma liderada per Garzesi és a través del seu projecte d'acció social Mediolanum Aproxima).
Així mateix, va al capdavant en informació al client sobre l'estat dels seus comptes i condicions de productes; en capacitat de resposta i menor percentatge d'incidències que el sector; en la relació oferta-preu de productes, interessos i comissions; i en intenció de recompra, intenció de continuïtat i intenció de recomanació.
Aquest any torna a ser l'entitat amb més percentatge de clients compromesos; i manté per sobre del 50% el percentatge de clients que la consideren la seva entitat principal.
Banco Mediolanum reafirma la seva posició com l'entitat amb més clients satisfets en un entorn complex per a l'economia. Malgrat que les circumstàncies econòmiques continuen sent complexes, l'entitat ha aconseguit saldar el 2022 com la companyia bancària amb més satisfacció entre els clients.