L'agència creativa independent After ha anunciat la seva integració al grup internacional Dékuple. Aquesta aliança estratègica, que s'ha anat gestant amb discreció durant més de dos anys, representa un pas decisiu en el pla de creixement d'After, que mantindrà la seva estructura, identitat, filosofia i equip intactes.
Dékuple, amb seu a París, és un grup europeu de referència en comunicació i màrqueting basat en dades. Amb operacions consolidades a França, Espanya, Portugal, Alemanya i els Països Baixos, així com presència especialitzada als Estats Units, la Xina i el Sud-est Asiàtic, la companyia compta amb més de 1.100 professionals i cotitza a la Borsa de París des del 1998. El seu model es basa en la combinació de tecnologia, dades i una visió humana de la comunicació.
Marc Ros, CEO i cofundador d'After, continuarà liderant l'agència amb plena autonomia. Segons les seves paraules, “mai no vam contemplar vendre la companyia, sinó compartir-la amb un grup que compartís la nostra cultura i visió de futur. Dékuple aporta complementarietat, solidesa i l'oportunitat de créixer junts mantenint la nostra identitat”.
L'acord permetrà a After accedir a capacitats tecnològiques avançades, així com exportar el seu model estratègic a nous mercats. La coordinació amb la seu de París i la resta d'agències del grup fomentarà l'intercanvi de coneixement i la creació de noves oportunitats comercials. A més, el suport financer del grup permetrà accelerar el seu creixement, especialment en l'acompanyament a clients en processos d'expansió internacional.
Bertrand Laurioz, president del Grup Dékuple, va expressar el seu entusiasme per la incorporació d'After a l'ecosistema del grup: “Aquest acord reforça la nostra oferta a Europa i permetrà als nostres clients accedir a nous recursos creatius i estratègics”.
L'operació coincideix amb el 18è aniversari d'After, fundada el 2007 per Marc Ros i Risto Mejide. Amb seus a Barcelona, Madrid i València, l'agència s'ha guanyat la seva reputació gràcies a la capacitat de generar un impacte real en els negocis dels seus clients mitjançant una combinació de creativitat, estratègia i comunicació efectiva. El seu lema, “aporta o aparta”, reflecteix una cultura inconformista i centrada en el valor tangible per a les marques.
Amb aquesta integració, After inicia una nova etapa més tecnològica, més internacional i més connectada que mai, amb l'ambició de liderar la comunicació dels pròxims anys mantenint-se fidel al seu esperit innovador i provocador.