Hi ha moltes persones que van per la vida amb uns fums, una supèrbia i una altivesa francament irritants, per ser suaus. Gent que es creu que els altres han vingut a aquest món per servir-los a ells, per anar-los rendint pleitesia, per anar complint ordres de manera servil, i sense mirar-los als ulls, no fos cas, i que, en definitiva, es pensen que la resta de la humanitat hem de satisfer en tot moment les seves ordres. Doncs se m'acut un lloc on engegar tota aquesta gent. Un lloc on els ha adreçat un repartidor quan ha vist unes peticions peculiars, i ens quedem curts, quan ha anat a fer una entrega.

burgerking es 277898682 347930334061811 3643224992436481423 n
Instagram

De què? D'una comanda de fast food d'una coneguda marca. Unes hamburgueses, unes patatates fregides, "Supreme", amb salsa de formatge, un gelat de galetetes amb xarop de xocolata, una Coca-Cola... Perfecte per fer passar la gana. Fins aquí, tot correcte, cap problema amb la petició, amb el menú, ni tampoc res a dir amb el preu: tot plegat, preus raonables com els que podem trobar a qualsevol casa de menjar ràpid, 9,45 euros, més despeses d'enviament, que fan un total d'11,95 €. El client en qüestió va demanar que un repartidor li portés fins a casa, com fan molts altres. La sorpresa, però, del repartidor, va ser quan va veure què hi havia escrit a les 'Observacions' al tiquet. Quines eren aquestes observacions? Atenció: "Después de traer la comida, bajar la bolsa de basura que hay en la puerta y no subir por el ascensor, que es solo para los vecinos"... Uns segons per processar-ho... Ja posats, no ens hagués estranyat que li haguessin demanat també regar les plantes del jardí, fer-li la pedicura i planxar la roba de la setmana... Evidentment, el repartidor ha esclatat, amb tota la raó del món: "Seguimos juntando gentuza para Bingo! Entre el clasismo tradicional, que nos considera inferiores, y el clasismo posmo, que nos considera inferiores también... pues se pueden ir todos un poquito a la mierda!". Amén:

I després encara hi haurà clients abjectes que es queixaran si no els hi baixen la brossa tal i com ells han exigit en fer la comanda. Absolutament lamentable. Reacció massiva a xarxes en veure un tiquet de la vergonya que s'ha fet viral i on tothom hi ha dit la seva:

El mateix repartidor continua lamentant que "esto es solo un ejemplo. No es habitual pero tampoco excepcional ese tipo de cosas. Esto es de otro compañero. Pero vamos: "usa el montacargas", "entra por atrás", "bajame la basura" y similares... muuchas veces". És francament penós que ell i la resta de persones que es dediquen al mateix, hagin de seguir trobant-se amb missatges com aquests i sobretot, amb clients amb deliris de señorito. Tot el suport del món cap a ells i la seva tasca.