Un vídeo delirant d'una jove TikToker mexicana ha posat la xarxa potes enlaire. Paris Danielle ha fet esclatar les oïdes de molts espanyols que li han saltat a la jugular. La gravació no és res més que la jove alliçonant els espanyols sobre com han de pronunciar segons quines marques comercials. Acusa els castellanoparlants de dir malament marques com Zara o H&M i els esbronca per no pronunciar com Déu mana... O com ella diu que s'ha de fer. El vídeo és aquest:

Des que s'ha publicat, a la jove li han arribat crítiques ferotges per terra, mar i aire. La maquinària d'indignats s'ha posat en funcionament en zero coma. Un allau de reaccions ridiculitzant-la, especialment, per no tenir en compte un petit detall: que el fundador de Zara, Amancio Ortega, és espanyol, i que per tant, el nom de la seva empresa s'ha de dir com es diu sempre:

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat