Quan Zinedine Zidane viatja a Madrid, no s'instal·la en un hotel ni en una residència provisional. Té el seu propi refugi. Un lloc triat per ell i per Veronique Fernández per desconnectar. Un racó silenciós. Un espai envoltat de natura. Una casa al costat de l'aigua. I és al Pantà de Sant Joan.
Es un xalet d'una sola planta, senzill i funcional. Res ostentós. Res excessiu. Res que cridi l'atenció. L'elegància del discret. La calma feta arquitectura. Amb uns 120 o 130 metres quadrats construïts, demostra que no tot és mida. Que l'important és l'entorn. I el seu és privilegiat.

Aquest és el lloc secret de Zinedine Zidane quan és a Madrid
La casa està assentada sobre una parcel·la de més de 2.000 metres quadrats. Un terreny ampli. Verd. Obert. Amb intimitat. Amb ombra. Amb aire net. Amb espai perquè la família pugui moure's sense presses. El disseny és directe: un habitatge pràctic, ben distribuït, acollidor. Una casa pensada per estar. Per descansar. Per desaparèixer del soroll de Madrid sense haver d'anar-se'n molt lluny.
El veritable tresor del xalet és al darrere. En la seva part més valuosa. En el seu accés directe a les platges del pantà. N'hi ha prou d'obrir una porta per tocar la sorra. Per sentir la brisa. Per mirar l'aigua. Per sortir amb una taula sota el braç. Zidane, que sempre ha mostrat la seva passió pel mar a les xarxes socials, troba aquí una extensió natural de la seva altra vida a Eivissa. Un complement perfecte.
La família, amant declarada de les activitats aquàtiques, gaudeix allà d'un lloc que permet practicar windsurf, wakeboard o simplement passejos amb barca a pocs quilòmetres de Madrid. Han adquirit fins i tot una embarcació especial per treure partit a aquesta nova rutina.
A prop de Madrid però allunyat del brogit
El Pantà de Sant Joan ofereix una cosa que Zidane valora especialment: tranquil·litat. L'entorn natural és ampli, protegit per una vall estreta i envoltat de muntanya. L'aigua, que pertany al riu Alberche, és una de les poques zones de la Comunitat de Madrid on estan permesos el bany i els esports a motor. Una excepció a la regió. Un avantatge per als qui adoren l'esport a l'aire lliure.
A tan sols 75 quilòmetres de Madrid, el pantà funciona com una via d'escapada perfecta per a l'exentrenador del Reial Madrid. Un lloc al qual arriba ràpid i que sent lluny. Un indret on canvia el ritme, baixa la velocitat i es desconnecta del focus mediàtic. Un equilibri ideal per a la seva vida actual.