Espanya s'ha proclamat justa vencedora del Mundial que va acabar aquest diumenge a Nova York. La Roja es posa la segona estrella a la samarreta després d'imposar-se l'Argentina a la final. Una final on va ser la clara dominadora, però que davant del joc penós de l'albiceleste, defensiu i fent faltes, només va poder certificar a la pròrroga amb un gol de Ferran Torres que passa a la història. La selecció espanyola, doncs, campiona del Mundial 2026, amb 8 jugadors del Barça al seu equip, igual com va passar fa setze anys, amb el primer Mundial guanyat el 2010. 

Aquí els tenen, Lamine, Pedri, Ferran Gavi, Joan Garcia, Dani Olmo, Èric Garcia i Pau Cubarsí. 8 culers, campions del món. A la selecció de Luis de la Fuente també hi havia jugadors de l'Arsenal, de la Reial Societat, de l'Atlètic de Madrid, de l'Athletic Club i d'altres equips. Però de qui no hi havia cap jugador, ni un de solcero patatero, era del Reial Madrid. El dia que el seleccionador va anunciar els jugadors escollits, a la caverna madridista van posar el crit al cel. Indignats perquè de la Fuente hagués gosat no convocar Carvajal, Pitarch o Huijsen. Allunyats de la selecció espanyola perquè no els representava. Ara, un mes i pico després, tots calladets i apuntant-se a l'èxit de la Roja com si li haguessin donat suport des del primer moment.

Si el diari Marca, en plena concentració prèvia a l'inici del torneig, es va anunciar el fitxatge de Cucurella pel club blanc, considerant-lo un jugador del Madrid, ara el mateix club ha seguit en la mateixa línia. No només les úniques imatges triades a xarxes per felicitar la selecció espanyola són protagonitzades pel lateral esquerre acabat de fitxar, sinó que posen una imatge del jugador d'Alella celebrant que és campió del món, orgullosos que un jugador del Madrid hagi quedat campió. Però tant la FIFA com la xarxa els ha recordat que per molt que es vantin a la Castellana, Cucurella ha jugat aquest Mundial com a jugador del Chelsea: