L'entrevista que va concedir Wyoming a El Intermedio el passat dissabte a La sexta noche continua donant molt a parlar. Especialment per la seva defensa dels presos polítics i per les seves contundents paraules contra el jutge Llarena i contra la impunitat d'algunes decisions, principalment, la de tenir Jordi Cuixart i Jordi Sánchez a la presó.

wyoming

La sexta

"Hay unos señores que se subieron a un coche de la policía a decirle a la gente: 'márchense a su casa' y están encarcelados por rebelión... No, esto es totalmente injusto. ¿Por reiteración del delito? Pero si no pueden reiterar! ¿Riesgo de fuga? Pero si se presentaron voluntariamente!". El presentador considera que es tracta de càstigs polítics.

Inici acte aniversari empresonament Jordis -  sergi alcazar

Sergi Alcázar

Wyoming també es mostra molt crític amb la designació del jutge Llarena en la detenció dels Jordis, ja que segons explica Diario 16, el jutge "manipuló el número de identificación de la causa del Procés. Este número es el mismo que el del registro general de entrada de asuntos, lo que está expresamente prohibido en el Reglamento de Aspectos Accesorios de la Administración de Justicia". i Wyoming ho critica: "que ya no entra dentro de la ley. Quitan a Llarena, lo vuelven a imponer... ¿Por qué tiene que ser el juez Llarena?", es pregunta. Unes reflexions que no han passat desapercebudes per la xarxa: