Feia dies que es mastegava la tragèdia. Des del confinament, cada connexió al programa Viva la vida amb la casa del fotoperiodista Diego Arrabal, feia ferum de polèmica que estava a punt de desfermar-se. Bàsicament, perquè era obvi el mal rotllo que hi ha entre el periodista i la model i col·laboradora del programa Alba Carrillo, que des de plató li anava deixant caure algunes pullitas a Arrabal. Fins aquest diumenge, quan la cosa se n'ha anat de mare.

emma garcai i alba carrillo i arrabal

Telecinco

El paparazzi deixa caure que té un vídeo comprometedor sobre Carrillo. I la model que entrava al trapo de les amenaces. I la presentadora Emma García, dels nervis. “Que os den! Voy a la cocina. Ya, ya, ya. Se acabó. Y tu deja de regalar vídeos que me estás tocando las narices ya. Por favor”. Però Alba Carrillo, fora de sí contra Arrabal: “No hables de mi hijo que tiene la misma edad que el tuyo”. I García, irada: "O me hacéis caso, o me pongo yo como no me gusta ponerme. Y mando a cada uno a su p***era casa. ¿Lo hacemos así? Quiero que el espectador que está en su casa se entere de lo que está pasando”.

emma garcai i alba carrillo

Telecinco

Carrillo plorant i entre llàgrimes dedicant un "Eres un sinvergüenza" a Diego Arrabal. Aquest, ofès, apagant la connexió als morros de García ("Perdona Emma, yo estoy en mi casa y estoy escuchando los insultos”). I la presentadora, fartíssima: “Oye ya está que ya somos mayorcitos. Si uno quiere irse que se vaya. No me hagas esto Alba. Cuando digo calma es porque quiero orden y porque es mi trabajo. Es mi momento y me jorobáis mi trabajo”. Pots veure-ho clicant a la foto:

alba carrillo3

Telecinco

El director del programa recriminant-li a García que deixés que marxés Arrabal. I ella, molt tipa: “¿Qué quieres que le agarre del cuello virtual?".

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat