Han passat gairebé 4 anys des que Gerard Piqué i Clara Chía es van conèixer, a finals de 2021. Allà segueixen, parella, enamorats i vivint junts, amb l'única taca de no poder veure sovint Milan i Sasha. Com que Piqué i Shakira no han explicat mai com va acabar tot i només hi ha cançons de desamor, un periodista català, obsessionat amb Gerard Piqué, el paparazzi Jordi Martín, ha anat demanant informació a treballadors de Kosmos per saber com va començar la infidelitat de Piqué enamorant-se de Clara Chía. El paparazzi revela què li han explicat empleats de Piqué. I canvia tot: no és cert que Piqué conegués Clara quan era cambrera d'un bar de l'Upper Diagonal. La va veure al sopar de Nadal de Kosmos: ella era la nòvia d'un dels treballadors de Piqué, que a sobre és el germà del seu millor amic. La bomba està servida.
Jordi Martín a Youtube: "La historia que conocíamos es que Piqué conoció a Clara Chía siendo mesera (camarera) de un local de la zona alta de Barcelona, La Traviesa en la calle Tuset. No es cierto. Noviembre de 2021, Piqué y Shakira convivían en la casa de Esplugues. Piqué decide hacer una cena de Navidad de Kosmos, su empresa. Esa cena se realiza en el restaurante Gala (Provença/Pg de Gràcia) de Barcelona. Van todos los empleados con sus parejas. Un trabajador de Kosmos, que además era el hermano del mejor amigo de Piqué, va con su novia, que se llama Clara Chía. En esa cena de Navidad Piqué se enamora de la novia de su empleado. La primera vez que la ve no es en La Traviesa sino en el restaurante Gala en la cena de Navidad de Kosmos. Piqué traiciona a su empleado arrebatándole la novia". Bomba inèdita que no s'havia revelat fins ara. Es va ocultar que Piqué li roba la nòvia a un treballador que a més és germà del seu millor amic. I ho disfressen dient que Piqué va conèixer Clara Chía a La traviesa servint copes. Va ser aquí, al Gala de l'Eixample:
Martín, enemic declarat de Piqué, segueix desgranant la seva informació: "A finales de diciembre de 2021 Piqué y Shakira van a Disneyland Orlando. Al volver, Piqué le comunica que está agobiado por su empresa y Shakira ya empieza a sospechar que pasaba algo. Ese algo, en enero-febrero del 2022, es que ya estaba enamorado de Clara Chía. Cuando salía decía que iba a cenas de empresa pero era para verse con Clara Chía. Ahí nace la relación. En esa época salía con Ricky Puig, que fue conocedor de la relación. En abril, Piqué abandona el domicilio familiar, rompe con Shakira y le dice 'Me tengo que ir de esta casa'. Se instala en su piso de soltero de la calle Muntaner. En mayo decide volver a Esplugues a vivir con Shakira y sus hijos pero duró dos-tres semanas. Como estaba haciendo una doble vida, la relación con Shakira se rompe. Shakira da el comunicado de la ruptura y yo en agosto hago la foto de Piqué y Clara Chía en una boda del Empordà".
Segons fonts properes a la parella, el millor amic de Piqué és Pipo Torres, que es va fer famós pel hàstag "El de la camisa" a una foto amb Shakira, i té un germà que es diu Carlos Torres. Jordi Martín penja fotos de diferents empleats de Kosmos per assenyalar l'empleat que era nòvio de Clara Chía sense revelar quin és. Martín segueix: "Piqué rompe la relación con el comunicado de Shakira anunciando la separación. Clara entra a trabajar en Kosmos porque Piqué despide a su trabajador y contrata a Clara. Ella rompe con su novio y entra a teletrabajar en Kosmos. Hace teletrabajo para no despertar sospechas. Piqué le quita la novia y lo despide. No se puede ser peor persona. Esta información me llega de diversas fuentes, contrastada. Le despide y se queda con su novia. Yo se lo expliqué al hermano de Shakira, Tonino. Ojo a la frialdad de Piqué. Para mí es una persona a quien le faltan muchos valores".
"A día de hoy no tengo conocimiento que Piqué le haya sido infiel a Clara Chía, pero sé que las personas no cambian. Acabará pasando. Desmiento que Clara Chía fuera a casa de Shakira, fue a casa de los padres de Piqué, colindante con la mansión de Shakira. Ella se bañaba en la piscina y Shakira estaba destrozada porque no entendía la poca vergüenza de Piqué, de llevar a su enamorada a bañarse a la piscina a escasos metros de donde vivía Shakira. Está callada, habla a través de su música, no arremete contra Piqué. El dolor lo lleva como puede. Sigue dolida, el otro día rompió a llorar cantando la canción dedicada a Piqué".
Shakira va plorar el passat 2 de setembre en un concert a Mèxic cantant Última, cançó de 2024 on lamenta haver trencat amb Gerard Piqué. La història és encara més trista de com s'explicava: banyes dobles, enganys i acomiadaments. L'amor ho pot (trencar) tot.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!