Nico Williams ha renovat amb l'Athletic Club i no queda clar si és que sempre ha enganyat el Barça fent veure que tenia veritable interès per fitxar pel millor equip de La Lliga, entre els quatre millors d'Europa i màxim candidat a proper campió d'Europa o el que buscava és una renovació a l'alça i seguir a Bilbao per aconseguir una Copa cada quaranta anys o classificar-se per l'Europa League. Al final era això. Es queda a Bilbao. Si el que volia era fitxar pel Barça i el seu problema és que no confiava que el club català aconseguiria els diners per fitxar-lo i inscriure'l, el seu company de selecció Dani Olmo l'acaba de fulminar. Poc després de saber-se que Nico rebutja fitxar pel Barça, Dani Olmo, que va tenir els mateixos problemes per assegurar-se que podria jugar, ha penjat aquesta foto: Jo vaig confiar i jugo amb els millors. Nico, no.

Una foto i dos cors blaugrana amb la mà al pit és millor que qualsevol tuit venint de Dani Olmo, que es trobava fa un any exactament igual que ara Williams. Avui que hi ha desenes de periodistes que deien que el fitxatge de Nico amb el Barça estava fet i s'amaguen, com Gerard Romero, cal recórrer a periodistes no esportius que tenen criteri i pocs peatges amb cap club. Toni Soler, que té la virtut de ser del Barça de futbol i de la Penya de bàsket, és a dir, no és un sectari, fa el tuit del dia:
Terrible dany reputacional pel Barça, que apareix com un club poc fiable.
— TONI SOLER (@soler_toni) July 4, 2025
Patètic sentimentalisme del Athletic ("el corazón") Nico (regatejant a dues bandes) i els seguidors, que passen de les amenaces a l'adoració.
¡Futbol! Quina farsa!
PD: A mi ja m'estava bé que no vingués. https://t.co/zALCUHbVlA

Soler reparteix contra tots, cosa que honora el tuit i el tuitaire: Primer contra el Barça, com ha de ser: "Terrible dany reputacional pel Barça, que apareix com un club poc fiable". Que l'entitat té problemes de caixa no ho oculta ningú i molts recorden què hauria fet Bartomeu en aquest cas, anar a Bilbao, pagar la clàusula i 30 milions per any a Nico i ja assumirà el forat el pròxim president. Toni Soler contra l'Athletic Club: "Patètic sentimentalisme del Athletic ("el corazón")" quan el que han fet és pagar més a Nico i punt final. No poden prometre-li un equipàs perquè només poden fitxar bascos. Contra el jugador Nico Williams: "Nico (regatejant a dues bandes)" que mal assessorat ha aconseguit quedar malament amb tothom. I contra els seguidors de Bilbao: "Els seguidors, que passen de les amenaces a l'adoració.¡Futbol! Quina farsa!". L'agressivitat a xarxes dels bilbaïns contra Nico no s'amagarà amb un grafiti. El millor de Soler és el final: "PD: A mi ja m'estava bé que no vingués". A Bilbao diran que quan la guineu no les pot haver diu que són verdes, però certament l'amistat de Nico amb Lamine ha fet creure que són de qualitat similar. I no. Nico mira molt de lluny i de reüll el millor jugador del món:

Twitter és un festival avui:
Nico renovado hasta el 2035!!!
— Gerard Romero (@gerardromero) July 4, 2025
Me voy a 150 lugares a descansar! Felices fiestas! https://t.co/z844aE4QzL
¿ A q hora sacan la gabarra ? pic.twitter.com/3palrp0qsH
— 🏴Jota Jordi🏴 (@jotajordi13) July 4, 2025
Esto es MAGIA https://t.co/GMJiv3CCQR
— Josep Pedrerol (@jpedrerol) July 4, 2025
Màgia és la que fa Lamine Yamal i deu jugadors més. Ens veiem al Camp Nou. Apuntin: jornada 13, 23 de novembre: Barça-Athletic. Els cauran cinc.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!