Enèsima patacada de la cadena de Mediaset just en el moment que més necessita que l'audiència refloti i mentre es queda sense pràcticament tots els seus vaixells insígnia. Sembla que l'adeu a Sálvame només va ser el principi de la fi. També s'acomiadava el Deluxe. Fins i tot El programa d'Ana Rosa, que ara serà TardeAR. Què dir de La vida sin filtros, l'extravagant format de varietats conduït per Cristina Tárrega durant la temporada estival.
És innegable que Telecinco ja no és el que era, malgrat que aviat rescatarà Gran Hermano VIP per tal de recuperar alguna cosa d'una essència extinta. Això els dijous, perquè els divendres se'ls quedava una presentadora catalana que és tota una VIP a la casa. Sandra Barneda, mestra de cerimònies de La última noche des del passat 28 de juliol. Un programa autodefinit com d'entrevistes, debats, crònica social i actualitat que també s'acomiada pel mateix motiu de sempre: xifres d'audiència sota mínims.
'La última noche' fa al·lusió al seu nom i diu 'bye bye'
Segons ha informat YOTELE, l'espai que Barneda va presentar fins divendres passat 1 de setembre no tornarà aquesta setmana. Sense oportunitat d'acomiadar-se en condicions, La última noche ja ha fet honor al seu nom sense ni tan sols saber-ho. Com avançàvem, el motiu és el baix rendiment en termes d'audiència que el magazín de Cuarzo (Banijay Iberia) ha aconseguit. Només sis emissions i uns màxims pèssims: un 9% de quota de pantalla i un total de 611.000 espectadors. És acceptable admetre que l'estiu mai no és fàcil a la televisió, però ni rastre de les estratosfèriques xifres que antany omplien d'orgull i satisfacció als directius de Fuencarral, quan el Deluxe de La Fábrica de la Tele s'imposava.


Tancament fulminant, la periodista perd hores de pantalla. Què li queda a partir d'ara?
El futur de Sandra Barena després de la patacada
Afortunadament, sembla que aquesta última nit no embolica massa els plans laborals de Barneda. Ana Rosa s'instal·la en les tardes el pròxim 18 de setembre, de 17 a 20 h per fer front a Sonsoles Ónega, que ja ha començat la seva segona temporada el front de Y ahora Sonsoles en Antena 3. A Sandra li van encarregar la difícil tasca de cobrir el buit que deixava Sálvame amb Así es la vida durant l'estiu i fins que l'arribada de Quintana estigués a punt. Tic-tac, la tardor és a tocar i a la barcelonina li toca marxar... o no?

Manuel Villanueva, director general de continguts de Mediaset, en roda de premsa durant el FesTVal de Vitòria, anunciava que "tendremos que hacer sudokus con los platós", perquè sembla que la idea de mantenir Así es la vida està pràcticament confirmada. El més probable que ho faci per cobrir el buit que queda entre les 16 i les 17 h de la tarda. A més, Sandra tampoc no es conformaria només amb això. La setena temporada de La isla de las tentaciones ja estaria gravada i la seva emissió és imminent. Tot indica que el programa amb més banyes de la televisió arribi entre octubre i novembre d'aquest 2023.

Last dance, last chance. El cantava Donna Summer. Un últim ball per a Barneda, però no el definitiu.