S'està folrant a milions d'euros. Aquest podria ser l'altre titular de l'article. I és que Shakira està facturant que no vegis amb el seu gran tema anti Piqué gravat a l'estudi de Bizarrap. El cantant argentí li va posar la base, ella la lletra i la resta és història: la cançó més polèmica dels últims temps ha engreixat bastament el compte bancari de l'artista colombiana (i el de Piqué també, indirectament). Està més clar que mai que els qui guanyen són els pares, però els qui perden són els fills, que no tenen per què aguantar aquests dards creuats entre sons pares.
La qüestió és que s'ha revelat ara, a poc menys d'una setmana que el hit de Shakira compleixi una setmana a les plataformes musicals, la quantitat que s'hauria embutxacat Shak. Són moltes xifres... molts zeros. Estan avisats i avisades. Les reproduccions de la sessió nº53 de Bizarrap es disparen dia a dia i els números angoixen, posen els ous de corbata. A Youtube ja són 134.000.000 visites i 7'7 milions de 'M'Agrades'. Xifres de rècord, xifres superlatives, tenint en compte el poc temps que porta on air la música. Una cosa que es tradueix a una xifra divagant, ja que 'El Programa de Ana Rosa' i 'Sálvame', de la mateixa cadena però de diferent productora, divergeixen.
Segons 'El Programa de Ana Rosa', els ingressos arribarien als 2'5 milions d'euros, mentre que segons les fonts de 'Sálvame', la de Barranquilla hauria guanyat 3.500.000€. Surrealistes ambdós números, molt fort. Aquests mesuraments es duen a terme analitzant els nombres de reproduccions totals a totes les plataformes digitals, entre elles Youtube, Spotify i iTunes, i veient la reconversió monetària. El que no es té en compte són els diners que ja porta embutxacant-se la colombiana des de la seva ruptura amb l'exblaugrana. Les seves cançons 'Te Felicito' i 'Monotonía', posteriors a la ruptura amb Piquetón, també haurien de computar en la xifra global d'euros que ha tret la millor cantant del planeta gràcies a la seva separació de Gerard Piqué.
Piqué es dispara en la Kings League
La jornada de la Kings League d'aquest cap de setmana ha estat la més vista fins al moment. L'#EfectoShakira ha ajudat Piqué a rendibilitzar millor el seu producte i, per tant, a guanyar més diners, encara que els jugadors només cobrin 75 euros per jornada disputada. Tot i així, ell ha pretès fer-ne veure que guanyava més, anunciant un fals contracte de patrocini amb Casio, cosa que ha desmentit la pròpia marca. És un expert a ficar-se en merders.
Les marques també guanyen
Posats a trobar interessos ocults, podem trobar els beneficis de les marques que esmenta Shakira en el seu gran tema, com és el cas de Casio, Rolex, Ferrari o Twingo. Moltes d'elles han reaccionat sobre això i, ho hagin fet o no, han vist augmentades les seves vendes. Repetim: tots guanyen, Piqué, Shakira i les marques, Sasha i Milan perden. Fin de la cita.
Espanya és el 3r país del món en el qual més s'ha escoltat la cançó
Tot i viure ambdós protagonistes del serial en terres espanyoles, Espanya no és el país en el qual més s'ha escoltat la sessió nº53 de Bizarrap. És el tercer, per darrere de Mèxic i l'Argentina, on Antonela Roccuzzo -la dona de Leo Messi- és la seva fan número 1.