Rosalía va enlluernar la catifa blava de la Met Gala amb un vestit blanc de Balmain que marcava la silueta del seu cos a la perfecció com si fos un maniquí o una escultura grega es tractés. La seva presència va generar moltíssimes expectatives, i més, després de les imatges del dia abans on la vam poder veure (de nou) amb un look blanc i una samarreta que hi tenia escrit en anglès: "Protegeix-me del que vull" Els fans no paren de buscar senyals per esbrinar quin camí o quina estètica tindrà la seva nova era musical, però, de moment, ens vam haver de conformar amb unes declaracions de Rosalía on deia el següent: "Se vienen cositas..." Aquesta és l'única resposta que vam escoltar de la cantant quan li preguntaven sobre aquest esperadíssim disc. 

Rosalía Met Gala / Gtres
Rosalía a la catifa blava de la Met Gala / Gtres
Rosalía Met Gala   Twitter (1)
Rosalía a la catifa blava de la Met Gala / Twitter 

Tot i això, la catifa de la Met Gala del Museu Metropolità d'Arts de Nova York, ens va regalar un altre moment que, aleshores en directe des de la ciutat americana, va passar desapercebut. I és que, atenció, Rosalía va passar pel photocall acompanyada d'Olivier Roustering, el dissenyador de la seva peça i l'encarregat d'explicar-nos d'allò més bé què volia transmetre i el significat del seu vestit: l'inici de la creació. Per anar de conjunt amb la cantant i l'estètica del vestit, el dissenyador duia com a accessori una màquina de cosir, simulant que Rosalía, era el seu maniquí. Tots dos artistes van demostrar tenir molt bona sintonia entre els dos, inclús a través del perfil de Rosalía hem pogut veure selfies dels dos com amics, però, sens dubte el moment que més ens va marcar fou l'anècdota que Rosalía va confessar-li en directe: 

Resulta doncs que uns deu anys enrere, l'any 2015, l'estrella catalana ja era una fanàtica de la moda, però no tenia la cartera tan plena, i aleshores, la marca Balmain va estrenar una col·lecció low cost amb H&M on hi havia un vestit que va conquistar a Rosalía. És per això que ella va haver d'estalviar i guardar diners per poder-se'l comprar. "En 2015 hiciste una colaboración con H&M y yo recuerdo ahorrar dinero porque era muy fan y quería ese vestido de Balmain que usé para cantar en un show" explicava la cantant. Rosalía justament estava començant en el món de la música i estava descobrint una mica quin volia que fos el seu camí, tot i això, ella ja tenia clar que volia despuntar, i finalment, es va poder comprar el següent vestit, que va dur en un esdeveniment molt important. Atents, perquè el desenllaç d'aquesta història no té pèrdua. Aquest era el vestit: 

Vestit H&M x Balmain Rosalía
El vestit de Balmain x H&M que es volia comprar Rosalía

En escoltar aquestes declaracions, els fans aviat es van posar a investigar quin era el vestit, però sobretot, quan el va lluir? Entre els gurús de la moda i els més fidels a l'arxiu de la carrera, ben aviat ho van saber esbrinar absolutament tot. Rosalía va lluir el famós vestit de Balmain x H&M en el concert de C. Tangana a la sala Ochoymedio Club de Madrid, on va sortir a cantar amb ell. Aleshores Rosalía estava en els seus primers inicis com a artista i tenia una relació amb C Tangana qui ja començava a despuntar i amb qui també va estrenar la famosíssima cançó: "Antes de morirme"

 Una anècdota que ens ha fet viatjar en el passat per recordar la primera etapa on van conèixer a Rosalía, en aquell moment no ens podíem ni imaginar tot el que quedava per descobrir... Meravellosa!

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!