Roger Escapa és una de les cares, o de les veus, més apreciades pels catalans. Cada cap de setmana acompanya a moltes persones i les fa connectar amb el món a través del magazín de Catalunya Ràdio, El Suplement. Ja fa més de set anys que està al capdavant del programa i l'èxit és indiscutible. Aquest èxit professional, Escapa, també l'ha sabut trobar en la seva vida personal. El periodista comparteix vida amb la preciosa actriu Diana Gómez des de l'any 2019. Es van casar a Igualada i fa quatre anys van tenir un nen, el Gael. Precisament d'ell ha parlat Roger Escapa. Les seves paraules han emocionat.
Tot i que tant Gómez com Escapa han volgut mantenir en privat el creixement de Gael, gràcies als seus perfils d'Instagram hem pogut veure algunes imatges del petit, això sí, sempre d'esquena. Els primers mesos de vida del seu nen no van ser precisament els més fàcils. Escapa ha recordat en una breu entrevista per SX3 com van viure el naixement del seu fill prematur: "Les primeres setmanes les vam passar al costat d'una incubadora". Malgrat el primer any de protocol mèdic, assegura, després "tot va fluir" sense complicacions. Des de l'inici, explica, feien "el pell amb pell" i el tenien constantment a sobre. El periodista ha dit ben segur que sent que continua tenint aquella "connexió física" amb el Gael dels primers dies. Se li nota el gran amor a la mirada.
Després de quatre anys, explica Escapa, ja té una mica d'experiència i ja es coneixen tots bé a casa. Això, però, no vol dir que tot sigui ideal. Escapa amb un punt d'humor ha confessat en el vídeo: "A mi em pren el pèl el meu fill". El motiu? Així ho ha explicat: "Sempre que posem la tele intentem pactar els capítols que mirarà. Sempre en negociem dos, però acaben sent quatre". Qui no ha suplicat de petit als seus pares que el deixin veure un capítol més de les seves sèries preferides? El periodista, en aquesta mateixa línia, ha destacat dues sèries de referència pel seu fill "el Titó és a l'ordre del dia", tot i que ell, pel ritme d'acció, prefereix el Mic. Estan ben servits els nens catalans.
El vídeo ha estat publicat en un moment ideal, fa una setmana que van celebrar el quart aniversari de Gael. Escapa ha fet un balanç de les sensacions que té en l'actualitat, després de quatre anys, en referència a la paternitat: "Em sento molt pare i crec que ell també està en un moment de comunicar moltíssim". El periodista ho té claríssim: "És un moment molt, molt bonic". Ben segur que, d'aquí a molts anys, si li tornen a preguntar pel vincle amb el seu fill, només hi haurà una resposta possible: la connexió ha seguit enfortint-se.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
