No sabeu les ganes que tenim els fans d'El Foraster que arribi d'una vegada per totes la nova temporada del programa més vist de TV3, amb audiències descomunals, quan el bo d'en Quim Masferrer va voltant amunt i avall per la nostra geografia meravellosa coneixent bona gent. Però caldrà esperar una mica perquè això torni a passar, ja que encara falta per tornar a veure el programa a la graella dels dilluns. Mentre això no passa, el presentador està feliç per doble motiu: un, celebrar el seu aniversari, els seus 54 anys, que es diu aviat. Una celebració de fa pocs dies, amb felicitació inclosa de TV3.
L'altre motiu pel qual està d'enhorabona és perquè continua feliç amb el seu espectacle Bona gent per diferents teatres de Catalunya, on, com fa amb El Foraster, coneix gent, en aquest cas, entre el públic, que li explica històries de vida emotives, divertides, espontànies i com la d'aquesta parella que fa poc el va anar a veure al teatre, una parella d'amics especials que havia passat una petita crisi i que afortunadament, ja ho van arreglar, in situ, des de la platea, amb petó inclòs. Com ells mateixos van dir, "prova superada".
Ara, en Quim ha continuat amb el seu espectacle, i acaba de ser testimoni de la petició de casament més peculiar que recorda. Una petició d'amor del Joaquim a la Núria, "era una antiga nòvia d'un dels meus millors amics", especifica ell. Però el més curiós va ser el moment i la manera com va triar per demanar-li que es casés amb ell: "Va ser el dia de Reis, a casa de bon matí". I ella afegeix els detalls: "Em va dir que em quedés a l'habitació. Em va passar una carta per sota la porta i que les instruccions per sortir de l'habitació eren que baixés les persianes, que tanqués els llums i que sortís. Quan vaig sortir hi havia un caminet d'espelmes fins al menjador. A la porta hi ha un vidre, ho va tapar amb paper, perquè ell era el regal perquè estava dins...". Com anava vestit ell?... "Amb un tanga de color vermell". Un moment sensacional viscut al Teatre Borràs de Barcelona i que ara acaba de compartir Masferrer amb els seus seguidors a xarxes.
Caldria afegir un tercer motiu de felicitat en les darreres hores d'en Quim. I és que aprofitant que les altes temperatures ens han donat una treva, que la nit no és tan asfixiant com dies enrere, el presentador i actor s'ha trobat amb dos bons amics. Una imatge preciosa dels tres junts, ell i dues persones molt estimades a qui també hem vist molt per TV3: la Cris Puig i el Mag Lari. Aquests dos últims són molt bons amics, i no és la primera vegada que es deixen veure en companyia. Tres celebrities catalanes molt estimades, uns cracs cadascú en lo suyo, que paguen amb el somriure d'orella a orella que demostren en aquesta imatge. Com diu la Cris acompanyant la imatge, amb un simple "ells" i un cor explícit en té prou per demostrar com s'estima aquest trio de VIPS:
Guapíssims, radiants, somrients i còmplices. Una d'aquelles trobades d'estiu que paguen molt la pena.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!