Com els agrada a les plataformes actuals recollir els seguidors d'una influencer i apropar-los en temps real a la vida del seu ídol a través d'un docureality. Els encanta, i a nosaltres, també. Recordem exemples d'èxit estel·lar com les pioneres estadounidenques de les Kardashian, les dues temporades de Soy Georgina produïdes per Netflix, "Dulceida al desnudo" Tamara Falcó: la marquesa. Tots tres exemples ens mostren el mateix: la vida dels famosos amb lupa - i filtre, molt de filtre -. 

El clamor dels seus fanàtics ho anunciava: Pombo, el documental serà real el 29 de novembre. Quatre capítols que narraran la vida de la família espanyola més autèntica que mai. Una durada qüestionable, tenint en compte que el projecte engloba als deu membres - sense incloure als tres nadons -. Amb tan sols quatre capítols veurem poc més que el dinar familiar després de missa i com es maquilla Maria Pombo, la protagonista absoluta. Per encetar l'etapa de promoció de la sèrie, Amazon PrimeVideo ha empaperat un edifici enorme per anunciar l'estrena a la gran ciutat de la família, Madrid. D'altra banda, publicava un primer vídeo promocional de la campanya: la família unida i sagrada reaccionant a la magnitud de la lona.  "Nos propusieron un proyecto en família y de repente nuestra vida empezó a sonar así" Posem play a l'himne d'Espanya. Una promoció molt susceptible a la broma patriòtica

Els rumors sonaven de fa molt temps. Les Mamarazzis ho confirmaven en exclusiva al seu pòdcast el quinze de març i des d'aleshores cada cop han sortit al descobert més evidencies que ho confirmaven. Entre elles es barallen les possibles escenes familiars que veurem durant el docureality. Des del naixement de la segona filla de Maria i Pablo, la petita Vega, fins a la boda de la germana gran Lucía Pombo. Tot lliga. Des d'aleshores era un secret a veus i és que a l'influencer d'èxit és nefasta en guardar secrets. Recordem la gran patinada a La Resistencia on va mostrar de ple les imatges del test d'embaràs que confirmaven que esperava un segon fill. A vegades ens posa extremadament fàcil escriure un bon titular, però ella ni se n'adona - o sí, qui sap -. 

Cartell promocional Pombo i El Sant sopar de Leonardo Da Vinci
Cartell promocional Pombo i El Sant sopar de Leonardo Da Vinci

Les primeres reaccions entre el públic són curioses i diverses. Deixant de banda les felicitacions diverses dels companys de feina de Maria Pombo, les bromes de xarxes són escandaloses. El públic ho relaciona indirectament amb la pluralitat d'estereotips i característiques que envolten a la família espanyola. Tot a punta que estarà molt lligat als costums i les tradicions de la família. Només cal veure la imatge de la lona. Maria Pombo al centre de la taula envoltada per la seva família. Igual que el Sant sopar de Jesucrist i els seus apòstols. Un clàssic, com ells. Sota el lema "Hay cosas que son sagradas"  escalfen motors per a publicar la sèrie que, sense cap dubte farà parlar. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!