Rosalía és sinònim d'èxit. Encara que va rebre moltes negatives quan feia els primers passos per convertir-se en cantant, ara és una de les artistes de primer nivell internacional. Coneguda a tot el món, els seus èxits no paren de créixer, igual que el seu compte corrent. Fa escassos mesos va publicar LUX, el seu quart treball discogràfic amb un gir de 180 graus respecte als anteriors. La campanya de màrqueting ha estat aplaudida per experts i comença a donar els seus fruits des que han publicat les entrades per als seus concerts.

Rosalía Lux

Més val comprar sempre en un lloc oficial per evitar problemes, i en el cas de Rosalía, el lloc de venda és Ticketmaster, però els seus seguidors no estarien molt d'acord amb la tàctica d'aquesta empresa. Encara que encara estaven en preventa ja hi havia una cua de milers de persones al davant. Asseguren que és molt difícil comprar entrades i de vegades diuen que no n'hi ha cap

Ticketmaster dóna explicacions del que ha succeït

La plataforma ha volgut donar explicacions després de la polèmica que s'ha originat a les xarxes socials amb les primeres hores de venda d'entrades. Aclara que de vegades “hi ha fallades” que no són reals. Ticketmaster vol avisar els seus usuaris del perill que hi ha si recompres l'entrada.

La preventa va acabar amb moltes zones disponibles als concerts de Barcelona i Madrid, en minuts s'exhaurien entrades i a sobre hi havia cues de milers de persones. "Entenem la frustració, perquè al final l'oferta és més limitada que la demanda. També és frustrant (per a nosaltres) veure els comentaris", comentava Ana Valdovinos, alta responsable de Ticketmaster Espanya, qui va donar una entrevista a EFE per parlar del tema.

Respecte a les cues, la responsable de Ticketmaster Espanya comentava que era important tenir la sessió oberta i l'autentificació feta. D'aquesta manera ja estàs preparat per entrar a la cua i t'estalvies temps. "En el moment en què s'habiliti la cua virtual, recomanem que no obrin diferents navegadors, que no refresquin, que estiguin amb un únic dispositiu i que tinguin bona connexió a la xarxa”. A més, remarcava que el "sistema ordena adequadament tots els accessos des del moment en què s'ha col·locat a la cua. La gent està perfectament identificada".

No és recomanable comprar entrades per a la catalana en revenda. Simplement perquè acabaràs pagant més i a sobre podries perdre els teus diners. La plataforma intenta controlar la venda excessiva per després comprar per revenda. "Una entrada digital possibilita que estigui al teu telèfon mòbil, perfectament identificada amb el comprador i amb traçabilitat, que a més es pugui transferir als amics amb els quals vagis a assistir a l'esdeveniment fins a l'últim moment".

Rosalía Instagram