El Barça ja és campió. Una temporada meravellosa, on els de Hansi Flick ens han emocionat als culers. Tots els jugadors hi han aportat el seu granet de sorra, però queda clar que l'afició té alguns futbolistes preferits. Començant per l'estrella, Lamine Yamal, però continuant amb un jugador que ens ha robat el cor a tots els aficionats blaugrana. Un futbolista descomunal, brutal, el millor migcampista del món. Un peu i un cervell privilegiat, un tempo del partit com no té ningú més, un tipus que fa que es jugui al que ell vol. Parlem del meravellós Pedri. El futbolista canari, evidentment, va ser dels que més ha gaudit amb la nova Lliga blaugrana. Tant damunt la gespa, un cop va acabar el partit, celebrant-ho amb un tradicional penal xutat al seu pare, com després, a mitjanit, passejant en bicicleta pels carrers de Barcelona amb els seus bons amics Èric Garcia i Dani Olmo, o ahir dilluns, dalt de l'autocar, a la rua per la capital catalana:

Un Pedri a qui en aquestes imatges vèiem amb un preciós ram de flors blaugrana. Però amb qui ell es regala flors romàntiques, qui fa que bategui el seu cor, d'amor, és una jove amb qui porta uns mesos sortint, la seva parella. Es tracta d'Alejandra Dortauna noia que té arrels de les Canàries, com ell, i que ja es va deixar veure amb el crac blaugrana, com a xicota oficial, a la grada de la Premier Padel Tour del Palau Sant Jordi, junts per primera vegada de forma pública i amb altres companys del Barça. Però ara, els hem vist junts per primer cop a la gespa del Camp Nou, celebrant diumenge el títol de Lliga, amb la resta de la família del jugador canari.

Pedri i la seva parella, Alejandra IG
Pedri i la seva parella, Alejandra IG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pedri González (@pedri)

Una Alejandra que just després del final del Clàssic, va baixar a la gespa, com la resta de parelles dels jugadors del Barça, i es va fondre en una bonica abraçada, petonet inclòs, que va acabar d'enamorar els fans del futbolista canari. Un petó a la boca que el periodista Javi Hoyos destacava emocionat:

Segur que no serà l'única celebració de la parelleta pels èxits de Pedri amb el Barça. Amb ell a l'equip, en vindran molts més. Pedri i Alejandra, meravellosos.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!