Tanya Pardazi tenia 21 anys i era una de les influencers i tiktokers de nova fornada que s'estava forjant un camí entre els seus milers de seguidors amb els seus vídeos i consells a les xarxes. Era de Canadà i malauradament, ara s'acaba de saber la seva tràgica mort, que ha deixat commocionats els fans i la seva família. La jove originària d'Ontario va estar a finals d'agost practicant salts en paracaigudisme. El primer curs en una escola del Canadà, on abans del fatal accident, ja havia fet diferents salts en tàndem, al costat de monitors experts, com toca quan un aprèn a saltar en els seus inicis. Però després de nombrosos salts, quan va provar sort en solitari per primer cop, una possible errada a l'hora d'obrir el seu paracaigudes va acabar en tragèdia, provocant la mort de la tiktoker canadenca.

Des de la companyia han informat dels fets explicant què pot haver passat: "Va deixar anar un paracaigudes principal de rotació ràpida a baixa altura, sense el temps o l'actitud necessaris perquè el paracaigudes de reserva s'inflés". Des de l'empresa de paracaigudisme han emès un comunicat expressant el seu condol i justificant que mai no havien tingut un incident fatal com el de Pardazi: “La saltadora era una incorporació recent a la comunitat de paracaigudistes i la trobarà a faltar entre els nous amics de l'estudiant i els companys de Skydive Toronto Inc. L'equip de Skydive Toronto Inc s'ha vist profundament afectat per aquest accident, ja que han perfeccionat el programa de formació d'estudiants durant més de 50 anys”. El cercle íntim de la difunta, però, clama justícia i considera que abans de fer un salt en solitari per primer cop, s'hauria d'haver dut a terme fer un dia de pràctica en terra ferma abans que res, cosa que neguen que s'hagués produït amb la Tanya.

Després que no se li obrís el paracaigudes, la que va ser finalista de Miss Canadà va ser traslladada a l'hospital en caure al buit, però malauradament, ja va arribar sense pols i els metges no van poder fer res per la seva vida. Ara, les autoritats estan duent a terme una investigació per mirar de resoldre què és el que ha passat. Els amics i seguidors de la influencer la van voler acompanyar en el seu adeu amb una cerimònia colpidora, tal i com revela una de les seves íntimes: "Ha estat un gran shock per a tots nosaltres. És molt difícil de processar. Han passat un parell de dies, però encara no ens ho podem creure. Va viure cada segon al màxim. En el funeral tots vam vestir de blanc perquè ella era un àngel, una persona que era única i diferent a tota la resta". Descansi en pau. És la segona influencer que mor aquest any en tràgiques circumstàncies.

Fa uns mesos, els seguidors de la model i influencer paraguaiana Cristina Aranda, de 29 anys, coneguda com a 'Vita', van quedar devastats quan van saber de la seva mort enmig d'un concert durant el Ja'umina Fest a l'amfiteatre José Asunción Flores a la ciutat de San Bernardino, on va començar un tiroteig que va acabar sent fatal per a ella.