Un dels programes més exitosos de Telecinco, des de fa ja molts anys, és sens dubte Supervivientes. El programa on diferents famosos se'n van a una illa, en teoria, a passar-les magres, mirant de fer foc, de pescar, de trobar cocos, però on, no ens enganyem, la gràcia està a veure'ls patir, veure'ls massacrats pels mosquits, veure'ls discutir o veure'ls tenir embolics enmig de la sorra i les palmeres. Per Supervivientes han passat concursants de tota mena, però un dels més estimats i recordats, especialment pel seu tarannà, per la seva educació, per la seva edat i per les seves maneres va ser Ángel Herrero.

Ángel Herrero a 'Supervivientes'
Ángel Herrero a 'Supervivientes'

Pare d'un famós concursant (i guanyador) de Gran Hermano, Pepe Herrero, aquest superviviente de barba blanca va participar en l'edició del 2006, 'Perdidos en el Caribe', presentada per Jesús Vázquez i el difunt José María Íñigo. I ara hem de lamentar una altra pèrdua, ja que s'acaba d'informar de la mort d'Herrero als 84 anys, envoltat de la seva família, per circumstàncies que no han transcendit. Va ser el seu fill qui, animat per la seva pròpia experiència televisiva, i després de veure'l als debats, li va recomanar que participés a l'altre reality de la cadena, qui es llancés a l'aigua, i mai més ben dit, i anés a parar a una illa que va compartir amb famosos com Pipi Estrada, Marlene Mourreau, Verónica Romero, Pepe da Rosa jr o qui va ser la guanyadora final, Carmen Russo. Herrero, tot i la seva edat, era el més gran amb diferència (va entrar a l'illa amb 65 anys) va aconseguir romandre al concurs durant 42 dies i convertint-se en el sisè expulsat de la seva edició.

'Supervivientes 2006'
'Supervivientes 2006'

Companys seus d'edició, com el cantant Jesús de Manuel, han volgut tenir un record sentit cap a ell en saber de la trista notícia. "Querido Ángel, fue un honor conocerte y aprender de ti en aquella isla de Samaná en 2006. Su saber estar, la educación y la clase por bandera. Jamás olvidaré como te prestabas a todo lo que pedíamos, fuiste el padre de 'Amor de contrabando', mi primer videoclip. Gracias por todo amigo. Un abrazo a toda la familia. Descansa en paz", deia emocionat. La model Verónica Hidalgo, concursant en la seva edició, ha compartit el sentit comiat de De Manuel a Ángel Herrero.

Comiat de Jesús de Manuel a Ángel Herrero
Comiat de Jesús de Manuel a Ángel Herrero

Amic de Bertín Osborne, va defensar el seu fill a plató durant les gales de Gran Hermano i estava encantat de la vida amb l'èxit que va tenir Pepe, guanyador del concurs, i després, també, quan va participar a Gran Hermano: el reencuentro.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!