María Teresa Guerrero Guerrero, més coneguda com a 'Flaca' Guerrero, és una famosa atleta, actriu, presentadora, influencer i model equatoriana. Després de participar en diferents concursos de bellesa al seu país i en d'altres, va començar a fer diferents papers en sèries o pel·lícules, mentre alternava la seva feina fent de periodista esportiva i presentadora de diferents espais com Gente o En contacto. Recentment, a més, ha participat al programa Masterchef Celebrity al seu país, mentre ho compagina amb consells i vídeos com a influencer en matèria esportiva, que d'un temps ençà, havia minvat considerablement les seves publicacions... I és que tenia un motiu de pes.

"No sé ni por dónde empezar… Como muchos habrán notado, he estado un poco alejada de las redes, de mis historias, y también de mi deporte. A veces la vida da giros inesperados, de esos que te sacuden hasta el alma.
Después de más de 20 años compartiéndoles mis sueños, logros, caídas y victorias, siento que ustedes merecen saber al menos una parte de lo que está pasando. Dicen que cuando el dolor se comparte, duele menos… así que aquí voy".
Guerrero explica que justament fent el talent culinari o les curses d'Ironman en les quals participa habitualment, va notar que alguna cosa no rutllava dins seu: "Durante MasterChef, y en mis Ironmans, creía que los dolores que sentía venían del estómago, del esfuerzo, del estrés. Pero no. Venían de más adentro, de mis ovarios", diu en un colpidor missatge a xarxes.


Després de diferents proves, "me han encontrado tumores en los dos. Ayer me hicieron una biopsia y me removieron tres litros de líquido del abdomen. Sí, ha sido difícil… pero también ha estado lleno de pequeños milagros. Ya hay un plan de acción. Y como siempre, estoy lista para pelear", diu, assegurant que "estoy rodeada de amor", en referència a la seva parella, Graham Kersey, "my rocket man, ha sido el héroe de esta historia. No me ha soltado la mano ni un segundo". O també "mis doctores, que me acompañan con ciencia y humanidad. LOS ADORO. Mis hermanos, han estado más presentes que nunca. Los amo. Mis amigas, gracias por hacerme sentir especial y querida cada día.
Y ustedes, mis seguidores, que sin saber lo que me pasaba me llenaron de mensajes, de cariño, de luz
".

Missatge commovedor, mostrant un somriure des de l'hospital, i assegurant i prometent que "estaré bien y seguiré trabajando agarrada de Dios. Este será mi Ironman más importante. Y esta vez no voy a quedar segunda. Voy a ganarlo. Hasta que el miedo… me tenga miedo". Des del moment que s'ha sabut, allau de missatges d'escalf de part dels seus seguidors i la gent que l'estima, amb una petició per a tots ells: “Imagínenme corriendo, riendo, viviendo con fuerza. Si quieren hacer algo por mí, solo véanme sana”.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!