La música en català està on fire. Mentre algunes de les estrelles mantenen el talent que han mostrat sempre en l'Olimp del panorama, unes altres comencen des de 0 i apunten a ser les preferides de tothom. Alguns noms com Mushka, Julieta o Ouineta ja han fet moure els malucs de tothom en la majoria de les discoteques catalanes i semblen no tenir sostre. Això sí, als catalans els encanta el nou, però sempre estaran enamorats dels que fa temps que sonen, dels de sempre i si parlem de música, és una obligació recordar a un dels referents musicals de tothom: Manu Guix. El cantant fa anys que té el seu nom consolidadíssim en el top dels artistes catalans preferits i és normal, perquè tot el que fa agrada.

El seu talent per la música va obrir-li una de les seves portes més importants, les d'Operación Triunfo, el programa de descobrir talents, en què és el director musical. Ara, que al setembre comença una nova temporada que li ocuparà l'agenda, el protagonista ha decidit descansar i ho fa al costat de la dona de la seva vida. Ni més, ni menys, de la mà de Marta Cristià. Tot i que la seva relació sempre hagi estat més aviat discreta, ja fa anys que el cantant va esvalotar els seguidors amb la millor notícia: "M'ha dit que sí". Les dues mans, amb un anell cadascuna, es van ajuntar per sempre i, òbviament, avui dia continuen agafades ben fort en totes les seves decisions. Per qui no conegui a la Marta, la protagonista treballa als Serveis Informatius de Catalunya Ràdio, de fet, així es descriu en el seu perfil d'X (abans Twitter): "Faig de periodista a @CatalunyaRadio, de professora associada a la @FccUab, i de mare 24h al dia. Feminista combativa. Visca Badalona!".

Doncs bé, ara que sembla que tots dos han tingut uns dies lliures, Manu Guix ha anunciat de bon matí a l'aeroport una escapada que sabíem que no faria sol: "Comença el viatge per anar a veure STEVIE WONDER a Cardiff". No ha estat fins al migdia, en què el protagonista ha penjat la segona part de l'aventura i, aquesta vegada sense paraules, ha començat un vídeo pels carrers de Cardiff, concretament, davant de l'Església de Sant Joan Baptista. De cop, en l'escena, apareix de fons Marta Cristià que riu quan veu al músic gravant. Al mig i molt petit, de fet, podem veure com el protagonista ha volgut mencionar a la Marta, que no podem descobrir si ha republicat el vídeo perquè té el perfil d'Instagram privat.

La parella comença l'estiu amb molt bon peu i amb una alegria que contagia, perquè han gaudit del sol de la ciutat de Gal·les. El pla? Un dels millors que podrien tenir i ja ens freguem les mans esperant veure una història de tots dos junts vivint alguna de les cançons del mític Stevie Wonder. Manu Guix i Marta Cristià, fantàstics.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!