L'inici de La família de la tele ha sigut amarg i amb molts entrebancs. Després de cancel·lar la seva estrena en dues ocasions, posposant la data del primer programa dues setmanes més tard per culpa de dos fets històrics: la mort del papa i l'apagada general que va afectar a tot el país, sembla que els presentadors i els seus col·laboradors comencen a familiaritzar-se dins de la cadena pública. A poc a poc van agafant rutina i ritme, i per moments, les tardes a La 1 ens van recordant a aquelles que vam viure durant més de catorze anys a Sálvame.

En el programa, on, clarament, cobren més que al canal TEN, els espectadors hi troben els grans rostres del programa d'èxit que s'emetia a Telecinco: María Patiño és una de les presentadores, també hi podem veure a Belén Esteban, Kiko Matamoros, Chelo García Cortés, Núria Marín, i també a noves incorporacions com Javi de Hoyos. Tots ells són els encarregats d'entretenir totes les tardes de radiotelevisió espanyola, fent que cada setmana hi hagin nous mems de la patrona, o exclusives del Tiktoker per excel·lència. Avui, però, dia 29 de maig, el programa ha començat amb llàgrimes, i no podien ser de ningú més que de Lydia Lozano. Atents.

Només ha fet falta arrencar el programa i un bona tarda, perquè l'estimadíssima Lydia Lozano, periodista i col·laboradora de La familia de la tele, es posés a plorar a llàgrima viva confessant que avui, era un dia delicat. Els plors eren necessaris, i, com sempre, el plató i l'escalfor dels seus companys han sigut els millors aliats. Tot i això, el motiu de les seves llàgrimes no tenia res a veure amb cap trama que la indigna, o cap baralla o emoció, Lydia Lozano volia comunicar que tenia un problema de salut que arrossegava més o menys des de fa cinc anys i que s'ha agreujat aquest mes de gener. La col·laboradora ha explicat que li han diagnosticat artritis reumatoide, una malaltia crònica que causa inflamació i dolors a les articulacions. Lydia Lozano ho explicava amb les llàgrimes als ulls, entendrint els espectadors que no han tardat a enviar-li missatges d'amor per la xarxa:
No nos ha dado tiempo ni de decir "buenas tardes" 😥
— La 1 (@La1_tve) May 29, 2025
Hoy en @familiadelatele #LaFamilia29M ⭕️ https://t.co/lfLLychuhw pic.twitter.com/yUGVi3TvNK
Lydia Lozano ho explicava així: "Parece una tontería pero para una persona tan independiente como yo, que nunca pide que la ayuden para nada, que lo que más le guste sea conducir, parece una tontería, pero ayer me diagnosticaron artritis reumatoide y... perdona que haya empezado así pero..." La col·laboradora no podia parlar de plorar, i assegurava el següent: "Se me cae todo de las manos (...) mi vida no volverá a ser igual" Seguidament, també confessava que li feia una mica de pudor ficar-se a plorar explicant aquest problema de salut, amb la presència d'en Bob Pop, col·laborador del programa que pateix esclerosi múltiple i que també estava en directe escoltant a Lydia Lozano donar la seva notícia. Un moment que també han recuperat des de la xarxa:
Lydia 🫂❤️ #LaFamilia29M pic.twitter.com/k87nnGv6aR
— Diario de Tele (@DiarioDeTele) May 29, 2025
Lydia Lozano, tu bajón y dolor es el nuestro #LaFamilia29M #LaFamiliaDeLaTele pic.twitter.com/ret4d4KKpg
— Rafael García López 🇪🇺 (@rafaglaf99) May 29, 2025
El mejor momento desde que empezó @familiadelatele lo acaba de regalar Bob Pop y @LydiaLozanoOf
— Showrunner (@showrunnertele) May 29, 2025
María Patiño sigue sobrando en este programa! #LaFamilia29M #rtve pic.twitter.com/dcIrd7P9I8
De fet, la notícia arriba justament en un moment delicat per la periodista, ja que, com també recordava en directe, el passat 23 d'abril es moria la seva mare, Sol Hernández, de forma sobtada. Ara, just un mes més tard i després de diagnosticar-li aquest problema de salut, Lydia Lozano li explicava a Patiño que té les cendres de la seva mare a casa, i ahir li va dir, fent una mica d'humor del moment: "Sol, tengo las manos peor que tú "Lamentem el problema de salut de Lydia Lozano, però aquest moment de tendresa entre la col·laboradora i els seus companys, inevitablement ens ha recordat automàticament a l'essència de Sálvame.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!