Federico Jiménez Losantos publica nou llibre. La vuelta del comunismo, un assaig polític on continua donant rienda suelta a alguna de les seves habituals obsessions i on esmicola els mateixos que trinxa cada dia a les ones, Sánchez, Iglesias, l'independentisme, Casado i tutiliquanti.

losantos

Federico Jiménez Losantos

El periodista, en una entrevista per El confidencial, explica alguns dels passatges del llibre, com el dedicat a la reina Letícia, per a ell, algú "que le ha dado una familia al Rey, que era algo que no ocurría desde Carlos III. Será siempre una progre, creerá que por llevarse bien con Pablo Iglesias evitará la guillotina, todas esas tonterías, pero esa parte de madre es extraordinaria".

leticia de compres

Letícia i les filles (GTRES)

No té la mateixa opinió d'una altra dona que va ser mare fa poc, però que en aquest cas, no ha servit per estovar Losantos: Inés Arrimadas. Tot el contrari. Recorda quan la va conèixer, als inicis de la de Jaen en la política catalana: "Inés era tan guapa… Era la Virgen de Murillo. Venía aquí con veintipocos años, se sentaba a mi lado y era la Virgen de Murillo, que, junto con la de mi pueblo, es a la que le tengo más respeto. Mira que me lo decían: “Muy guapa pero con poco recorrido, tiene una belleza que te trastorna”.

arrimadas35

Inés Arrimadas

Losantos en mode cuñao llefiscós bavejant per una jove Arrimadas. Però quan la política es va casar amb Xavier Cima, va canviar la seva opinió sobre ella: "En cuanto se casó, empezó a coquetear con el nacionalismo moderado y dije que lo que quería era fundar el PCC (Partit Conyugal Català). Se agarró un cabreo… No me dio una entrevista hasta que la necesitó".

InesArrimadas

Inés Arrimadas i Xavier Cima (GTRES)

El periodista reconeix que "he votado a Ciudadanos y les he defendido cuando nadie lo hacía. Pero en política tienes que estar a las duras y a las maduras. Y estos, cuando estaban en las maduras, ¡se van de Cataluña! De una falta de ética terrible. Entiendo que cualquiera de ellos se quiera ir, porque es insoportable aquello. Pero alguien se tiene que quedar. Girauta, Rivera, Inés… No quedó nadie". Tenim curiositat per saber si Arrimadas haurà llegit el llibre i què es diran el proper cop que es tornin a veure.

 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat