Les Kardashian han conquerit el món de la moda, la bellesa i les tendències femenines com poques famílies en la història. Des de les seves icòniques aparicions en televisió fins a la seva influència en les xarxes socials, aquestes celebritats han sabut mantenir-se en el cim de l'espectacle i la moda. Però darrere del seu èxit desmesurat es troba Kris Jenner, la mare i mànager de les famoses germanes, que ha demostrat tenir un talent innat per convertir cada moviment en una oportunitat de negoci. Amb la seva visió estratègica i la seva capacitat per causar sensació, ha sabut com mantenir-se rellevant i generar milions de dòlars en el procés.

Recentment, Kris Jenner va tornar a captar l'atenció del públic i els mitjans de comunicació amb una notícia que va generar enrenou: es va sotmetre a un lífting facial que li va tornar un aspecte fresc i juvenil. El seu rostre renovat va ser vist en el comiat de soltera de Lauren Sánchez, ara esposa de Jeff Bezos, i ràpidament es va convertir en tema de conversa en xarxes socials i en publicacions de People i Page Six. Els mitjans van confirmar que l'empresària es va realitzar una intervenció estètica amb el reconegut cirurgià Steven M. Levine, expert en cirurgia facial, a Nova York. L'operació, segons es reporta, buscava realçar la seva bellesa natural i donar-li un aire més actual, una cosa que ella no va dubtar a aprofitar per potenciar la seva marca personal.

Així va ser el moviment estratègic de Kris Jenner després de la seva cirurgia estètica

Amb el seu característic ull per als negocis, Jenner va veure en el seu nou aspecte una oportunitat perfecta per llançar una línia de productes que reflectissin la seva transformació. En col·laboració amb el seu fill Rob Kardashian, propietari de la marca de roba Arthur George, va dissenyar un estil de samarretes i gorres amb una frase que ràpidament es va tornar viral: "I'll have what Kris Jenner is having" ('Prendré el que Kris Jenner està prenent'). La idea va ser presa amb humor i aprovació instantània. Les peces ja estan disponibles al mercat a un preu accessible: les samarretes costen 40 dòlars (34,21 euros, aproximadament) i les gorres 35 dòlars (29,94 euros).

Aquest moviment no és la primera incursió de la matriarca al món de l'estètica i la moda. El 2011, ja havia televisat en el seu reality Keeping Up with the Kardashians el seu propi procediment de lífting, realitzat just abans del casament de Kim amb Kanye West. Des d'aleshores, ha sabut convertir la seva imatge i els seus canvis físics en una estratègia de màrqueting que li permet mantenir-se en el cim per continuar generant interès i vendes.

Kris Jenner, en definitiva, no només és una mare i representant excepcional, sinó també una empresària astuta que sap com transformar la seva vida i la seva imatge en un projecte rendible. La seva nova línia de samarretes i gorres inspirades és només l'última mostra de com el seu talent per causar sensació pot traduir-se en èxit comercial. Sempre està un pas endavant en les tendències en l'àmbit mundial. Quines seran les seves pròximes sorpreses? No tardarem a esbrinar-ho.