Durant anys va ser considerada la "germana simpàtica" del clan, aquella que quedava relegada a un paper secundari en l'univers mediàtic dominat per Kim Kardashian. Però el 2025 ha demostrat que Khloé Kardashian és ara la nova reina de l'imperi familiar, desplaçant la seva germana gran de la primera línia de protagonisme i deixant clar que el cognom Kardashian té una hereva inesperada. L'ascens de Khloé ha estat meteòric. Als 41 anys, ha deixat enrere el seu rol habitual en el reality show per convertir-se en la protagonista absoluta d'un entramat que barreja televisió, negocis milionaris i un magnetisme personal que, agradi o no, la manté en boca de tots.
Khloé Kardashian conquereix Disney+ i desplaça Kim del tron
Des dels seus inicis el 2007 amb Keeping Up with the Kardashians, el clan es va consolidar com un fenomen televisiu. Si bé el guió inicial girava entorn de Kim Kardashian, el públic no va tardar a captar una cosa única a Khloé: una espontaneïtat brutal i una autenticitat que les seves germanes no tenien. Amb la seva llengua afilada i un humor que no anava amb embuts, Khloé es va guanyar ràpidament l'afecte del públic, convertint-se en la favorita de molts i en la veu més honesta del clan.
Avui, aquesta naturalitat l'ha convertit en la peça central de la nova etapa del reality en Disney+, la sisena temporada del qual va ser estrenada aquest febrer amb un èxit rotund. Els productors ho saben: el carisma de Khloé és la clau per mantenir viu el format, i per això ja van confirmar una setena temporada en què ella serà l'absoluta protagonista. Mentre Kim se centra en la seva faceta com a empresària i Kourtney en la seva vida privada, la menor de les Kardashian emergeix com la gran estrella televisiva de la família.
Imperi milionari: perfums, roba i fins i tot crispetes de luxe
Però el seu domini no acaba a les pantalles. Khloé ha aconseguit una cosa que molt pocs en la indústria aconsegueixen: convertir cada moviment en un negoci rendible. El seu perfum 'XO Khloé', que va sortir el 2024, va ser un èxit rotund. A més, va donar vida a un negoci inesperat que va trencar internet: 'Khloud', una línia gurmet de crispetes. Tot això sense oblidar la seva marca de roba, 'Good American', que continua generant xifres milionàries i posicionant-se com una de les firmes més influents de la moda inclusiva. Com si això fos poc, el seu reeixit pòdcast, 'Khloé in Wonder Land', s'ha posicionat com una de les seves plataformes més íntimes. En ell, l'empresària no només ofereix una visió sense censura de la seva vida, sinó que també ha tingut converses profundes amb convidats de la talla de Dolly Parton.
És clar, cap capítol de la vida Kardashian no és complet sense l'ingredient que més ven: el drama sentimental. La vida amorosa de Khloé ha estat objecte de titulars durant més d'una dècada, des del seu tempestuós matrimoni amb Lamar Odom fins als escàndols d'infidelitat de Tristan Thompson, pare dels seus fills. Tanmateix, després d'anys de silenci sentimental, els rumors més recents la vinculen amb Odell Beckham Jr., jugador de futbol americà amb fama de polèmic, que curiosament també va ser relacionat amb la seva germana Kim en el passat. El cert és que, entre negocis rendibles, presència televisiva i rumors d'amor, Khloé Kardashian ha aconseguit una cosa que semblava impensable fa uns anys: superar l'ombra de Kim Kardashian i posicionar-se com la líder del clan.