Ara que el futbol està a punt de sentir el xiulet inicial, El Chiringuito de Jugones ha tornat. Les cares més conegudes de la tertúlia nocturna han aparegut, de nou, al plató del programa per comentar, per fi, l'inici de la lliga. Això sí, encara falta una persona per arribar, la més important, el gall del galliner, Josep Pedrerol. Sens dubte, el català és la figura més representativa del programa de Mega, perquè fa de conductor de totes les ocurrències dels seus col·laboradors i, atents, perquè ja té la data de tornada, el 17 d'agost, el pròxim diumenge. La seva tornada coincideix en l'endemà del partit del Barça en què, depenent del resultat, miraran el programa alguns més amoïnats que els altres.

Mentre el presentador ha estat de vacances, ha ocupat el seu lloc Álex Silvestre, que ha estat l'encarregat de comentar l'última hora sobre les inscripcions, el mercat de fitxatges i l'actualitat dels equips de Primera Divisió. Òbviament, Josep Pedrerol ha seguit les novetats del seu programa des de ben a prop i ja ha motivat els seguidors amb la seva tornada. Abans, acabarà amb l'últim cap de setmana de dies lliures, que no en tenim cap dubte que han estat de desconnexió total. Avui, però, per interaccionar amb els seguidors que l'esperen aquest diumenge, el protagonista ha volgut fer el típic repte de preguntes i respostes en el seu perfil d'Instagram i ha respost a tot el que li han preguntat.
@elchiringuitotv 🤭 MÁS GANAS QUE NUNCA DE SU VUELTA 🤭 📺 Josep Pedrerol regresa a @elchiringuitotv este DOMINGO a las 12. 💣 Y lo hace con SORPRESÓN... #elchiringuitotv #deportesentiktok #tiktokfootballacademy ♬ sonido original - El Chiringuito TV
Des de la previsió del Barça aquesta temporada fins al secret de la felicitat, Josep Pedrerol no s'ha tallat en res. Una de les preguntes que més ha cridat l'atenció és aquesta: "Profesión a la que te hubiera gustado dedicarte si no fuera periodismo". A diferència d'alguna cosa esportiva o dedicada als mitjans com molts dels seguidors esperaven, el presentador ha deixat de pedra amb una simple paraula: "Abogado". No, nosaltres tampoc ens imaginem a una de les cares més famoses del periodisme esportiu al capdavant d'un bufet d'advocats, però probablement, si s'ho hagués proposat, ho hauria complert.




A part de l'ofici, Pedrerol s'ha aventurat a revelar alguns detalls del seu període de descans i ha confessat per quines ciutats ha estat: "Málaga, Madrid, Barcelona y Las Palmas". A més, hem vist al periodista més personal que mai i ha comentat, inclús, què ha après de nou en aquestes vacances: "Que hay que saber parar y reflexionar". Després de veure el somriure de la imatge, algun usuari li ha fet una altra pregunta profundíssima, el secret de la felicitat, que també l'ha tingut clar i, qui sap, potser ha llençat una indirecta: "No envidiar nada de los demás". El presentador arriba amb aires renovats a El Chiringuito i ha fet una promesa: "Lo mejor está por llegar y empieza el domingo". Que el millor comenci dissabte, amb una victòria del Barça de golejada.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!