Els espectadors dels informatius de TV3 fa mesos que trobem a faltar a un dels seus periodistes més familiars, Jordi Eroles. Va marxar de manera temporal per exercir un càrrec a la Generalitat a través d'una excedència al mes d'abril de 2022, convertint-se en el Cap de l'Oficina de Comunicació del Departament d'Acció Exterior i mà dreta de la consellera Victòria Alsina. Una aventura que, 6 mesos després, s'acabava com a conseqüència de la sortida de Junts del Govern. En Jordi tornava a la casa on ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional, presentant el 3/24 i signant centenars de peces d'actualitat política als TN. Però en comptes de recuperar-lo en funcions similars, la seva destinació ha estat molt més discreta: redactor de política sense aparèixer en antena. Ara es limita a preparar peces de política per a les rodes del 3/24. "Jo no milito en cap partit", va dir en anunciar el seu retorn a Sant Joan Despí, intentant evitar suspicàcies per haver ocupat un càrrec de confiança de Junts. Fa l'efecte que l'han relegat, però. 

Lluny, però, de deixar-se portar per qualsevol tipus de desànim, celebrem que l'Eroles continua ben trempat. Fort, sa, feliç, animat. No li hem perdut pas la pista, perquè segueix compartint alegries, neguits i algun episodi d'indignació a les xarxes socials. Aquest canal ens permet estar al dia i comprovar que segueix sent el que era. Més experimentat, amb alguna cicatriu i batalla a la motxilla, però amb la il·lusió, la senzillesa i l'honestedat de sempre. Arriba a una data especial amb energia a dojo: el seu aniversari. 54 anys fent aquest goig.

Jordi Eroles fa 54 anys / @jordieroles

Esmorzant, així ens saluda en Jordi aquest 20 de gener. L'hem vist fent el primer àpat del dia en d'altres ocasions, sovint a la cafeteria de TV3 amb l'entrepà portat de casa. O millor dit, d'un forn de pa que li encanta, a Castellar de n'Hug. Avui no sembla que estigui a la feina, tampoc el menú és el de sempre: l'ha canviat per un croissant amb ametlles i el que sembla un tros de xocolata. Un dia especial ha de tenir petits detalls que el facin diferent i gustós. No falta una beguda calenta en una tassa, en la que trobem la prova infal·lible del que dèiem abans: Eroles està on fire i de molt bon humor. "Soc l'hòstia", resa el recipient. Autoestima al màxim, a banda d'una gran veritat.

La tassa amb el "soc l'hòstia" de Jordi Eroles / @jordieroles

Segur que en Jordi ja ha rebut les felicitacions d'aquells que més estima, la seva dona i 3 fills, però tampoc li manquen les de tots aquells que el consideren un amic, un bon company i un home que s'ha d'estimar. La postal d'aniversari ha provocat moltes reaccions, com la de Jordi Turull, per exemple, el músic Cesc Freixas, la meteoròloga Mònica Usart i un bon nombre de companys de professió i seguidors de tota mena. Tothom celebra amb ell, només faltaria. 

Només faltem nosaltres, oi? Des d'EN Blau, per molts anys, Jordi.