Continuem sumant capítols d'una ruptura que vam conèixer el 2025 i que seguirà més viva que mai durant aquest any. Parlem ni més ni menys que d'Els Javis, a partir d'ara, ja els hem de separar: Javier Calvo i Javier Ambrossi. El duet de directors, guionistes i productors que també eren parella sentimental, ja han separat els seus camins i estan començant els seus propis projectes per separat. L'any comença fort per a Javier Ambrossi, qui d'aquí a dues setmanes serà un dels presentadors del Benidorm Fest 2026, i, per primera vegada, ho farà sol, sense el seu etern company de projectes, escenaris i micròfons. No hi havia millor forma de donar el tret de sortida aquesta nova etapa en solitari que visitant La revuelta per promocionar el festival de música i, també, aprofitar per donar-nos més detalls de la seva nova vida. Javier Ambrossi ha arribat acompanyat d'una figura de paper de Paquita Salas, el personatge més icònic que havien creat amb Javi Calvo, i seguidament, ha arrencat a respondre totes les preguntes de Broncano, sense mirar enrere ni tallar-se un pèl. Atents.
Javier Ambrossi arribava amb un somriure a l'escenari del Teatro Príncipe Gran Vía de Madrid, però, tot just li pregunten per aquesta entrada en solitari i ja comença a desfogar-se: com vivia aquesta primera entrevista sense el seu acompanyant?, li preguntava Broncano. Small Javi, així l'anomenen de riure en el programa, li respon: "Miedo, inseguridad, vacío, tristeza...". L'entrevista prometia, i molt, perquè poc després ja ens comença a regalar titulars respecte a la ruptura: "Seguimos trabajando juntos, lo que pasa es que ya sabes, que a veces uno, se desenamora, básicamente" És aleshores quan, Javier Ambrossi, li dona el regal a Broncano, un detall molt nostàlgic del passat que ajuda a tancar el cicle: una bola de vidre de decoració amb una foto d'una de les anteriors entrevistes on van assistir tots dos:
Javier Ambrossi continua explicant més detalls de la ruptura, i assenyala que fa just any, va viure un moment personal molt complicat: "Con 40 años, lo dejas con tu pareja... crisis de los 40. Hombre, sí, la tengo. Sí, ha influido que yo tenga la crisis de los 40. A mí, justo a principios del 2025, me dio un parraque, un ataque de ansiedad, era el cumpleaños de Javi, del año pasado, y al salir, casi me caigo, una sensación rara, y empecé a plantearme que tenía que hacer más cosas como las que me estaba pidiendo mi cuerpo, como hacer más cosas solo". Aquell va ser un punt d'inflexió a l'hora de començar una nova etapa i que els seus camins es desglosessin: "Yo ya no sabía quién era yo, ni donde acababa él y yo, y al final no teníamos espacio para nada, y de repente, empezó a poder con mi salud mental, y empezamos a tener una conversación..." explicava Javier Ambrossi de forma molt natural.
Sense gairebé ni adonar-nos-en, Ambrossi ens dona tots els detalls de com van decidir anar separant-se a poc a poc: "Hubo un momento que pensé, tengo que hacer cosas por mí solo, hice el pódcast, y ahí ya, cuando empiezas a abrir una puerta, de conocer más gente, se abre una puerta que ya no hay marcha atrás". La ruptura es va anar produint gradualment, però Ambrossi en tot moment deixa clar que hi ha una bona relació entre ells: "Tengo un mejor amigo, un compañero de trabajo maravilloso, después de quince años... ya has transitado todo, nosotros habíamos sido mejores amigos muchos años, 4. Nos unen muchas cosas, hacemos mach en muchas cosas, solamente que nos apetece conocer otras personas", més clar impossible.
Qualsevol diria que es tracta d'una entrevista feta a La revuelta i no d'un Salvame Deluxe, perquè, Javier Ambrossi no només donava detalls de la ruptura, sinó que també ens actualitzava de la seva vida sentimental, responent molt detalladament la pregunta estrella del programa sobre les relacions sexuals: "Pues, desde un mes, he podido follar a lo mejor, algunas semanas cuatro veces, algunas semanas tres, de repente alguna semana que había puente cinco, pues entre doce y quince. He estado mucho tiempo en una relación, se me había acumulado la clientela. Salió la noticia y ha habido mucho folleteo..." Ambrossi estava magnètic i no podia parar de parlar sobre el tema, de fet, es volia mostrar tan conforme amb la seva situació actual que deixava anar el següent consell: "Quiero animar a la gente que no es feliz en su relación, a que lo dejen. Hay que salir, intentar llevarse bien con la otra persona, integrarla en tu vida de otra forma y buscar lo que hay para ti"
Ja coneixem una primera versió dels fets. Small Javi ha parlat i les ha dit de l'alçada d'un campanar sense tallar-se gens i regalant-nos aquest titular, però la història no s'acaba aquí, falta conèixer la segona versió.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
