Afortunadament ja s'ha acabat la llarguíssima boda de Tamara Falcó i Íñigo Onieva. Ja han quedat enrera dies interminables de preboda, boda, postboda i requeteboda. Ja són història les exclusives (tot i que ¡Hola! ja ha anunciat número especial per aquest dilluns amb "Todo lo que no se vió"), els vestits que es va posar al casament i a la nit de noces, els convidats, les absències com la de Jordi Cruz i ara la parejita feliz està centrada en el seu viatge de noces que els ha de dur a Austràlia, passant abans per Sudàfrica i en unes vacances que duraran, atenció, 80 dies. Alfons Arús s'escandalitzava.

DL u536679 019
Tamara Falcó i Íñigo Onieva, de viatge de noces / GTRES

Una setmana més tard, però, encara es continua parlant del casament de l'estiu. Algú que no es trobava entre la llista de més de 400 convidats, però que va fer veure que sí hi era. Un fil a twitter sensacional explicant com li havia anat, suposadament, a l'enllaç de l'any, i com l'havien tractat. Parlem del cantautor Ismael Serrano.

serranoismael 359741126 241985798685186 7785325731949555856 n
Ismael Serrano / @serranoismael

Serrano, amb tota la ironia del món, i encapçalats per un tuit que deia "Qué bien lo pasamos en la boda de Tamara e Íñigo", comentava que "Solo me contrataron para hacer un par de temas. Nos trataron muy bien. Comimos con el servicio un bocata buenísimo de tortilla francesa y una cerveza caliente. La gente majísima. Comentaron lo educado que soy y lo bien que me expreso para ser rojo. Un señor me me metió un billete en el bolsillo de la americana (me pidieron que no me la quitara en ningún momento) y me dio una sonora palmada en la mejilla al grito de “¡bote!” Qué risa. Nos pidieron que no habláramos con nadie y que saliéramos discretamente por detrás. En la puerta un señor nos dijo que querían contratar a Andy Lucas pero que yo era más barato y que para lo que cobro que había salido muy bien. Lo cierto es que nadie me escuchaba: mientras cantaba papácuentameotravez la gente se abalanzaba contra el bufete y comentaba lo guapos que estaban todos. Que manera de sudar por cierto. Pero por lo demás muy bien. Ahora a devolver el esmoquin y a apretarme el tupper de gambas que me regaló un chico muy majo del catering que era fan":

El magnífic cantant, amic íntim d'Irene Montero, assot de la dreta i la ultradreta ("con el fascismo no se dialoga"), amb cançons amb lletres carregades de contingut social que no escolten precisament les joventuts del PP, no perd la fe de cara a les pròximes eleccions: "sigo teniendo fe en el ser humano y no doy por perdidas batallas que aún están en disputa, como estas próximas elecciones", ha dit en una entrevista a El Español. Qüestionat sobre si ha tingut alguna nòvia del PP, mirin la sensacional resposta: "Claro, por favor. He tenido amigos del PP y me he enamorado de gente del PP. También te digo: de la misma forma en la que me he enamorado de alguna gilipollas, como todo el mundo". I a qui veu, no del PP, sinó encara més a la dreta, és a la novia del año, a Tamara Falcó.

Una Tamara que amb el seu aspecte permanent d'empanada, com si s'hagués fumat un porro quilomètric, de hihihaha, de flowerpower, de megapija que sembla lela, de falsa innocent, de dona que ho ha tingut tot regalat en la vida, ha aconseguit tenir molts seguidors. I més, després del seu pas per Masterchef Celebrity (que va guanyar), o de les seves col·laboracions amb El hormiguero de Pablo Motos. Però Ismael Serrano no s'ho empassa. I és que li pregunten a Serrano si "¿Crees que personajes como Tamara blanquean a la ultraderecha, como se ha dicho de ella? Por ejemplo, con su discurso homófobo amparado en la religión?". Ell ho té clar: "Claro. Es divertida y simpática, es una figura que normaliza, como una de esas aristócratas que se dibujan a sí mismas filántropas y luego resulta que son unas reaccionarias que no quiere que las cosas cambien, más bien al contrario. Me preocupa cómo convierten en figura mediática a una blanqueadora de la ultraderecha, es ultracatólica, nacionalcatólica, es una vieja tradición española. Lo que diferencia a la ultraderecha de España de otras de fuera es que aquí nunca dejan de ser nuevas versiones del franquismo. Y lo peor es que nadie rebate a Tamara en la tele". Brutal. 

tamara jorge2
Jorge Javier Vázquez sobre Tamara Falcó / Telecinco

Serrano parla de qui sí es va atrevir, a la tele, a rajar d'ella, un Jorge Javier Vázquez que va dir de l'aristòcrata que "Eres un absoluto fraude, recapacita porque aparte de ser una mentira, eres un elemento muy nocivo y dañino para esta sociedad. Es antipatiquísima y tengo pruebas". Es pregunta el cantant: "¿Y dónde está? Mira, Jorge Javier se enfrentó a ella y ya no está en la tele. Es el único que dijo algo al respecto, ¿y le ves ahora? Ese tipo de confrontaciones se penalizan, eso es lo grave. Confrontar ese discurso de blanqueamiento se penaliza en la televisión y en la vida".