El pas número dos de ser influencer és convertir la teva imatge en una marca o entitat que atrapi als seguidors. El fenomen tan sols es exitós en perfils i promeses que triomfen entre el públic i que, el seu nom genera interès i això produeix negoci. Si cap dels ingredients funciona, l'emprenedoria resulta ser una pífia total. Entre les nepobabies de confiança de l'univers de Telecinco, ella és un clàssic. Fins ara vèiem a Gloria Camila, com una col·laboradora més de 'Espejo Público'  però el passat febrer es quedava sense lloc després que el programa no li renovés el contracte. I clar, havia de buscar alguna altra alternativa laboral, ràpid es va posar mans a la feina i se li va ocórrer la gran idea d'emprendre en el seu propi negoci: una marca de roba. Ni més ni menys que s'endinsava en el món del disseny i la costura per deixar-nos a tots bocabadats, i bé, no ho diem amb el bon sentit de la paraula. 

Gloria Camila sempre ha estat a l'ombra de tots els escàndols de la família, els quals n'hi ha un bon sac. Filla d'Ortega Cano i Rocío Jurado, els enrenous del seu pare l'han perseguit des de ben petita i la memòria de la seva mare li ha perdurat per sempre. Ortega Cano formava part de la discòrdia amb Rocío Carrasco, i d'altres aldarulls relacionats amb l'alcohol. D'altra banda, el seu germà José Fernando ha estat el protagonista dels escàndols més recents de la família. Ingressat en un centre psiquiàtric, sempre ha estat en el focus mediàtic per les seves addiccions i ara, ens sorprenia a tots amb la seva nova trama amorosa amb Michu. Qui fou la seva xicota permanent, es quedava embarassada just després d'una infidelitat monumental. En resum, són una família digna de telenovel·la. Però ara li toca a Gloria Camila, qui fins ara tenia l'historial ben net. 

Botiga de roba Glória Camila / 'Bakkus'
Botiga de roba Glória Camila / 'Bakkus'

La filla d'Ortega Cano estrenava juntament amb dues noies, Lorena i Elisa BAKKUS la seva marca de roba que pretén desenvolupar el seu estil amb dissenys produïts a Espanya. Fins aquí la idea és bona, dubtem que sigui molt exitosa, però és correcta. Bé, l'escàndol arriba quan li fem un cop d'ull a la web i als productes. Dessuadores, armilles, pantalons de pinça... amb dissenys bàsics i quotidians, res innovador fins ara. Però bé, l'escàndol arriba en fixar-nos el preu. No hi ha cap peça que no baixi dels 120 euros. Sí, ho heu llegit bé. Gloria Camila es creu la nova dissenyadora d'alta costura amb peces que, a simple vista i des de la web, ja no tenen bona pinta. Els usuaris de la xarxa, s'han fixat en el detall més rellevant d'un dels productes estrella. Al "Chaleco Niza" de 319 euros, se li poden veure els coixinets de les ombreres. Segons la descripció, aquesta és la gràcia de la peça, però siguem sincers, aquí hi ha més mandra que innovació. 

Celebrava la gran estrena amb un acte inaugural enorme, tothom vestit de la marca, allò semblava la premier d'una gran pel·lícula. Tothom s'esperava alta costura, però els primers usuaris aviat ho han sentenciat. Entre els comentaris més populars, una noia destapa un dels principals rumors que circulava el dia de l'estrena. "El día de la presentación se comentaba x aquí q parecía q quisieran blanquear dinero, y yo pensando "Ai la gente qué rebuscada es"... Cada vez me suena más plausible. Es que no hay manera de que piensen vender eso de verdad."  Les peces no baixen dels 120 euros, i en un primer cop d'ull no sembla que arribin a la qualitat que s'exposa. Aquí hi ha gat amagat. 

És la nineta dels ulls d'Ortega Cano, fins ara, l'exemple de la família, però bé, sembla que el seu regnat trontolla. Amb BAKKUS ha patinat del tot. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!