La cantant catalana Gisela fa temps que travessa un moment duríssim, tot i que intenta afrontar-ho amb un somriure. Primer va ser la seva mare qui va patir un càncer del que afortunadament es va recuperar. Tot just després de l’alta de la mare, la Gisela rebia un altre cop duríssim: el pare també té càncer.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El vídeo de hoy de mi canal de youtube Gisela vlog es por ella... por ella y por todas las mujeres que han pasado, o están pasando por un cáncer de mama... ella es MI MADRE y simple y llanamente es mi VIDA... Cuando te diagnostican está enfermedad para mi lo más importante es estar en buenas manos, bien informadas y tener el amor, la paciencia y la comprensión de las personas que te rodean... gracias a @imclinic @ivanmanero por esta entrevista tan profesional y sincera... para mi unos de los mejores cirujanos... Es una entrevista muy esclarecedora, interesante y que sólo pretende servir de información y ayuda... link in bio! #cancerdemama #mimadre #health #profilaxis #imclinic #ivanmañero #sesale #healthylife #enbuenasmanos #giselavlog #giselaworld #giselaentrevista #entrevista #bienvenidosamimundo #giselainforma @elsaanka8 #poryparanosotras

A post shared by Gisela (@giselaoficial) on

Això va passar l’any 2017 i des d’aleshores el seu pare lluita contra la malaltia. La cantant explicava mesos enrere que de tant en tant li toca romandre dia i nit a l’hospital per estar al seu costat.

Pel que sembla, aquesta setmana ha tornat a ser força complicada per la família. Tal i com explica ella mateixa a les xarxes socials, el delicat estat de salut del pare l’ha convertit en una infermera nocturna. “Empiezo el día sin dormir. Me ha tocado vigilar a mi padre esta noche, como muchas otras noches”.

Però la Gisela no s’arronsa i mira endavant amb optimisme: “Hay que sonreír y projectar que todo lo mejor está por llegar. Pero que llegue pronto, ¿vale?”. Després de la tempesta sempre surt el sol i l’artista ho sap de sobres.