Georgina Rodríguez ho ha tornat a fer. Sense necessitat d'aparèixer en públic ni posar davant les càmeres, la influencer ha protagonitzat un dels moments més comentats del tradicional Rastrillo Nuevo Futuro de Madrid. La seva aportació, un penjador replet de peces personals, ha estat suficient per revolucionar per complet el mercadet solidari, destinat a recaptar fons per ajudar nens i joves que han travessat situacions familiars especialment difícils.

L'expectació era màxima abans fins i tot que el Rastret obrís les seves portes. I no era per a menys: entre les donacions d'aquesta edició es trobava el lot de Georgina, un desplegament de marques i estils que, com era d'esperar, va atreure desenes de curiosos i compradors des de primera hora. La majoria de peces van volar en qüestió de minuts, impulsades per preus veritablement sorprenents. Peces que en qualsevol boutique de luxe superarien amb escreix les tres xifres s'estaven oferint per apenes quinze o vint euros.
Georgina Rodríguez esgota les peces en minuts
El ventall era ampli i heterogeni: des d'uns leggings esportius de Kappa fins a un vestit blanc i blau amb estampat de Versace que va cridar l'atenció de tots els presents. També destacaven diverses peces de lycra negra amb plecs, un top de puntejats en blanc i negre, un armilla vermella vibrant i una samarreta marinera que molts van reconèixer com un dels estils més recurrents de la parella de Cristiano Ronaldo. Cada peça tenia un públic disposat a emportar-se-la sense pensar-ho dues vegades.
Malgrat l'èxit rotund, Georgina no va poder desplaçar-se a Madrid per donar suport a l'esdeveniment en persona. La seva absència no va passar desapercebuda, encara que la influencer va voler compensar-la enviant un missatge afectuós a les organitzadores, agraint la tasca que realitzen i mostrant el seu suport total a la iniciativa.
El que sí ha generat cert debat és que, en aquesta ocasió, s'hagi fet públic el nom de la donant. Tradicionalment, moltes aportacions romanen en l'anonimat per evitar protagonismes incòmodes. Va ser una decisió expressament sol·licitada per Georgina? O potser una estratègia de les responsables del Rastrillo per atraure més compradors i multiplicar la recaptació?
Sigui com sigui, el resultat parla per si sol: èxit absolut, peces esgotades i una edició que ja és recordada com una de les més fructíferes gràcies a l'efecte Georgina.
