La segona oportunitat entre Álvaro Morata i Alice Campello sembla que està a punt de viure el seu pitjor final. La parella era una de les més idealitzades del món del futbol des d'aquella gran celebració durant l'Eurocopa, quan el futbolista i capità de la selecció va saltar a les grades dels familiars per abraçar la seva dona i els seus fills poc després de ser campió d'Europa. Unes imatges que van fer plorar tots els aficionats i que, un mes més tard, van evolucionar molt malament. Morata i Campello esborraven els seus cognoms com a matrimoni de la seva biografia d'Instagram, es canviaven les fotos de perfils, i poc després, anunciaven la seva ruptura en un comunicat d'Instagram. Una ruptura que deixava a tothom gelat. Ara bé, uns mesos més tard, després de desmentir cap infidelitat en moltes ocasions, el mes de gener del 2025 van anunciar que tornaven a estar junts i es donaven una segona oportunitat, i quan semblava que ben bé faria un any d'aquesta nova etapa plegats, la parella torna a patir una crisi.
L'encarregat d'anunciar-ho va ser, ni més ni menys, que Javi Hoyos. El periodista va assegurar que el futbolista li havia confirmat la crisi després d'un parell de gests sospitosos que ja havien incendiat la xarxa, des d'aquell dia, ningú ha tret l'ull de sobre dels perfils de la parella. I efectivament, ja tenim més pistes i gests que alimenten aquesta rumorologia. Atents.
Aquest cap de setmana hem vist que Alice Campello ha assistit a la boda d'uns amics molt propers i ho ha fet vestida de color bordeus i sense Álvaro Morata. Una absència molt sonada tenint en compte tot el que es coneix de la parella. Entre els comentaris li preguntaven el futbolista, i l'empresària italiana responia un d'aquests per aclarir que Morata tenia partit i que, tot i estar bé no hagués pogut venir a la boda per motius professionals. Tot i això, cada vegada tenim més clar que la crisi de la parella està més a prop del final que d'una segona oportunitat i així ho ha volgut fer entendre Álvaro Morata. El futbolista ha tret la seva foto de l'aniversari de bodes amb Alice Campello de les publicacions fixes, i, a més, publicava un story amb el fons blanc i la frase: "Todo pasa". Tot de senyals que indicarien una ruptura abans que una reconciliació.
De moment, cap dels dos han fet oficial que la separació estigui decidida, però durant aquesta setmana han anat sortint algunes informacions al respecte. Kike Quintana, nebot d'Ana Rosa Quintana, explicava a El tiempo justo que entre la parella hi havia una tercera persona en discòrdia, per part d'Álvaro Morata, una persona amb qui mai li ha posat les banyes, però que genera gelosia a Alice. Concretament, assegurava que Morata ha trobat un "refuerzo emocional en mitad del "caos" de su "aventura profesional". Cosa que hauria desquadrat a Alice Campello. Tot i això, Alexia Rivas, també assegurava des de Telecinco que no hi havia infidelitats. La crisi entre la parella és una realitat i sembla que estem a punt de conèixer el final. Des d'EN Blau us informarem de tot.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
