Rosalía és la celebritat catalana més coneguda actualment arreu del món. Tot el que publica o estrena es fa viral, tot el que fa és analitzat i tothom qui la rodeja és conegut. L'artista té un equip format per persones del seu entorn que l'estimen. Així ho podem comprovar en molts esdeveniments que arriba acompanyada d'Albert Cusell, el seu millor amic i membre del seu equip que treballa amb ella, ajudant-la en assumptes de producció, càsting i també forma part d'alguns dels projectes empresarials de la cantant. Recentment, era el seu aniversari i podíem veure com Rosalía el felicitava per la xarxa davant dels seus milions de seguidors. A part d'aquest íntim amic, no ens podem oblidar que l'equip de la cantant també està format per la Pili, la seva estilista i acompanyant durant la gira i moltíssims esdeveniments i viatges més. La seva mà dreta, que a part de ser amiga i germana, també és mare d'en Genís, un dels rostres més privats de la família Vila Tobella i que dona nom a una de les cançons més boniques de l'era Motomami: G3 N15

Rosalía i Pili, germanes, amigues i companyes de feina / Instagram
Rosalía amb la seva germana Pili i el seu nebot Genís / Gtres

En Genís és el fill de la Pili, el nebot de Rosalía i una de les persones que l'artista més enyora durant l'etapa de concerts. En el disc de Motomami vam poder veure com la cantant  expressava aquesta enyorança i el dolor de no veure'l cada dia a través de la cançó G3 N15, una de les balades del disc en què Rosalía recordava així al seu nebot i revelava, per primera vegada, alguns detalls com els següents: "¿Me perdonarás lo que me he perdido? Son dos años ya. Tú ya tienes diez. Los once' están en camino. Eras de ojos cielo de ojo' azul marino. No sé qué te gusta más, si las carreras, naves espaciales o barcos de vela". Una lletra que tocava la fibra de tots els fans i que ens deixava descobrir una mica més sobre la seva relació amb el seu nebot. Després d'aquesta cançó estrenada l'any 2022, la vida de Rosalía no ha canviat massa més. L'artista continua sent un èxit i, arran de l'estrena de Lux, Rosalía ha continuat igual o més lluny de casa i amb una vida igual de frenètica. Mentrestant, el temps passa i en Genís ja deu tenir 14 anys, una preadolescència que la família de Rosalía vol mantenir en privat com tota la resta de la vida del menor. Tot i això, unes recents imatges de Rosalía amb la família a Buenos Aires no han passat gens desapercebudes, especialment perquè el podíem veure a ell, en Genís. Atents.

Rosalía actuant al Movistar Arena de Buenos Aires, Argentina / Instagram

Rosalía actualment es troba a la capital argentina, on encara ha de fer els seus dos últims concerts el pròxim 4 i 6 d'agost. Una setmana d'estada per Buenos Aires que també ha volgut aprofitar per gaudir amb Loli Bahía, la model francesa i xicota de la cantant, la Pili i, pel que hem pogut veure, en Genís. Com bé dèiem, Rosalía no passa mai desapercebuda i la premsa no la deixa descansar ni en els dies lliures. La cantant se'n va anar a dinar al restaurant El Preferido de Palermo, un establiment molt famós de la ciutat recomanat a la guia Michelin i on els càmeres, els fans i la premsa esperaven fora al cantant. Juntament amb ella també va sortir en Genís, qui lluïa ni més ni menys l'equipació de la selecció argentina. Aquestes són les imatges: 

L'aparició d'en Genís no ha passat gens desapercebuda i aviat han destacat la seva presència per la xarxa. Sobretot, el que també ha estat molt comentat és el fet que aparegués amb l'equipació de futbol, un gest que afavoreix a la seva tieta tenint en compte tota la polèmica sobre la derrota de l'Argentina.