De totes les prediccions possibles sobre la vida dels famosos per a aquest 2026, n'hi ha una que sembla que cada vegada estigui més a prop: la boda de Marc Márquez i Gemma Pinto. El pilot de MotoGP i la influencer catalana formen una de les parelles més enamorades del panorama actual. Com es miren, com es donen suport, la seva complicitat... Les fotos de la parella parlen per si soles; cada vegada que veiem una nova publicació, el públic està desitjant que sigui la foto amb l'anell de compromís. Tot i això, sembla que de moment ens hem d'esperar. Durant els últims dies hem pogut anar veient com la parella donava la benvinguda a en Turco, la seva nova mascota, i que Gemma Pinto podia acompanyar a en Marc Márquez a la seva cursa a Tailàndia. Ara bé, sembla que abans de tornar a agafar l'avió, la influencer va fer una parada a La Bola, un restaurant típic de Madrid, ciutat on viu actualment amb el pilot de MotoGP i on se sent com a casa. L'únic que li faltava per acabar de dur l'etiqueta de madrilenya era tastar el 'cocido' madrileny. Atents.


Gemma Pinto ha sigut una de les protagonistes de l'últim vídeo de The Origin of Food, un perfil d'Instagram sobre contingut de gastronomia que du Clara Griffiths, on podem veure contingut sobre restaurants de tota mena. Des de fa unes setmanes, el perfil també ha fet el salt a YouTube amb The Origin of Food Show, on la Clara convida a dinar a una celebritat per entrevistar-la durant la menjada. En els primers episodis hem pogut veure-hi rostres diversos com Anna Castillo, María Patiño o les Pombo. Fa tot just unes hores, via Instagram, Clara Griffiths publicava a través del seu perfil gastronòmic un vídeo amb Gemma Pinto, catalana, resident a Madrid, que no havia tastat mai el 'cocido' madrileny, una oportunitat fantàstica per gravar la seva reacció i fer també un petit tast de les entrevistes que podem veure a The Origin of Food Show. El titular del vídeo és ben clar, dues catalanes i un 'cocido', concretament el del restaurant de la taverna La Bola, un dels més famosos:


Com a bones catalanes, totes dues presenten el dilema des del minut u: 'cocido' o escudella?, i sembla que Gemma Pinto ho té ben clar. Quan prova el caldo, assegura que és boníssim, i més tard, quan és el torn de tot el condiment, les seves cares d'al·lucinació no tenen pèrdua. Mentre van assaborint tots i cadascun dels talls i llegums, Gemma Pinto posa nota al plat, un 7,5, ja que li recorda a l'escudella que preparava la seva àvia; tot i això, entre el 'cocido' i l'escudella, ella es queda amb el plat català. A part de tots aquests detalls gastronòmics, Clara Griffiths també li pregunta per alguns detalls de la seva relació amb Marc Márquez. Gemma Pinto revela que la primera vegada que es coneixen va ser a Madrid, i que van tenir aquesta connexió de: dos catalans a la capital espanyola. La influencer també detalla que el seu gust culinari és molt similar i que creu que ell també preferiria l'escudella:

En últim lloc, però no per això menys important, Gemma Pinto menciona més les seves arrels i també explica que ella parla català la major part del seu temps, especialment amb en Marc Márquez i que, evidentment, sempre s'han dit t'estimo abans que te quiero. Esperem que així sigui fins molt temps, específicament, fins que arribi el moment de donar-se el si vull, a casa seva i en català. Veurem.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!