Shakira va fer història des de la primera vegada que va cantar el vers: Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan. Una etapa musical que arribava després del moment més dur de la seva vida personal amb la ruptura de Piqué i que aquest últim mes ha pogut presentar a Madrid davant de milers de persones. L'estrella mundial construïa un estadi exclusivament per als seus dotze concerts i exhauria totes les entrades fins al nivell que ha hagut d'afegir una última data més per satisfer tots els seus fans. El pròxim dilluns 12 d'octubre, Shakira s'acomiadarà de Madrid amb aquest últim espectacle que ha rebut tants i tants rostres VIP com, per exemple, Alejandro Sanz, convidat a cantar La tortura en directe, Dua Lipa o famoses que l'han acompanyat a la caminada de la lloba, com per exemple Dulceida i Javi Hoyos. Ara bé, entre tots aquests famosos, hi ha hagut dos noms que no han passat desapercebuts per l'EN Blau, dues nòvies de jugadors del Barça. Atents. 

Shakira i Alejandro Sanz cantant junts 'La tortura' a Madrid / Instagram
Dua Lipa amb Shakira en un dels concerts de Madrid / Instagram

En els concerts de Shakira hi ha una zona VIP per a moltes de les celebritats que hi assisteixen o inclús per als mateixos artistes que han acompanyat a la de Barranquilla a l'escenari. Un espai que reserven per tots aquests convidats i que en el concert de divendres a la nit van rebre ni més ni menys que dues noies que acostumen a estar a la grada blaugrana. Parlem de Natalia Belloli, influencer brasilera i parella de Raphinha i Mikky Kiemeney, influencer holandesa i dona de Frenkie de Jong. Les dues culers no es van voler perdre l'oportunitat de veure Shakira en directe i com que l'espectacle de la cantant no s'ha traslladat ni una data a Barcelona, totes dues van viatjar a Madrid. Per la xarxa hem pogut intuir que cada una va assistir-hi per separat, amb les seves respectives amigues, però en coincidir ens van regalar aquesta foto:

Natalia Belloli i Mikky Kiemeney en el concert de Shakira / Instagram

Natalia i Mikky Kiemeney canviaven la grada blaugrana per la zona VIP de Shakira i el fet de veure-les donant suport a Shakira, ex de Gerard Pique i del club blaugrana, ens ha fet recordar una anècdota que ens fa pensar clarament que Mikky Kiemeney té especial empatia per Shakira perquè també sent molt rebuig cap a Gerard Piqué. Frenkie de Jong va arribar al Barça l'any 2019 quan Piqué encara era a l'equip i encara no s'havia separat de Shakira. Doncs bé, no sabem exactament si entre Mikky i Shakira va haver-hi una bona relació o una amistat des de la grada del Camp Nou; el que sí que hem recordat és el dia que Gerard Piqué no li va voler cedir el seu lloc a Mikky Kiemeney perquè pogués seure al cantó de Frenkie de Jong. Aquest és el famós vídeo viral de l'any 2019, quan l'holandès tot just havia fitxat pel Barça:

Gerard Piqué no li cedeix el seu seient a la nòvia de Frenkie de Jong (any 2019) / TikTok

Just durant el seu primer any en el Barça, Frenkie de Jong i Mikky Kiemeney van assistir probablement a un partit del Barça femení o del Barça B a l'estadi Johan Cruyff i en arribar, van trobar-se amb altres jugadors de l'equip com Gerard Piqué, Riqui Puig i Sergi Busquets i només quedava un seient lliure. Frenkie de Jong li demanava si podria canviar-se el lloc per tal que la seva xicota pogués seure amb ell, i Gerard Piqué no va voler cedir-li la butaca; el català estava còmode en el seu lloc i no va acceptar la petició per molt que altres companys de la grada intentessin enraonar i buscar una solució. Frenkie de Jong encara no tenia la confiança suficient amb Piqué per a qüestionar-li la seva decisió, tenint en compte que ell era un novençà del club i Piqué ja era una llegenda. La cara de decepció de Mikky Kiemeney era més que evident; això ens fa pensar que en aquesta guerra entre Shakira i Piqué, Mikky Kiemeney és de l'equip de Shakira. Ben segur que va cantar a ple pulmó: "Una loba como yo no está pa' novato'. Una loba como yo no está pa' tipos como tú-uh-uh-uh-uh"