Els famosos compleixen alguns clixés i un d'ells és el de tenir moltes parelles al llarg de la seva vida. És la distorsió de l'efecte lupa: els VIPS són com els altres però a força d'observar-los sempre sembla que els passen més coses. No és molt habitual amb 50 anys casar-se dues vegades però d'Elizabeth Taylor en avall és molt normal obrir les pàgines de crònica blava i comprovar que una celebrity es torna a casar. Va succeir aquest juliol amb l'actor Octavi Pujades, de 51 anys, casant-se amb una altra actriu, coneguda per Com si fos ahir de TV3, l'Anna Senan, de 31 anys. Una de les característiques del casament és que hi ha més diferència d'edat entre els nuvis que entre la núvia i els fills del nuvi. Octavi Pujades té dos fills d'un matrimoni anterior. Són Alícia de 21 anys, i Jordi de 19. Van ser testimonis de la boda del seu famós pare i van sorprendre'l sortit a parlar davant de tots durant la cerimònia. Ara l'actor català comparteix les imatges a Instagram i són fabuloses. Els fills van anar vestits de manera elegant i poc convencional, ell de vermell, ella de negre amb un escot de vertigen. La cara de sorpresa dels nuvis és encara millor:

La cara de sorpresa dels nuvis, Ig
La cara de sorpresa dels nuvis, Ig
Fills Pujades, Ig
Fills Pujades, Ig

Octavi Pujades és un dels actors més estimats del país. És, com dir-ho, el guapo que no va de guapo. Ni imposta com Eduard Farelo ni sembla que res no va amb ell com Marc Cartes. És natural, tal com raja, i cuida els seus admiradors. Té un Instagram dedicat a la gent. A TV l'hem vist a força sèries, des d'El cor de la ciutat de TV3 a la mítica Happy house de TVE-Catalunya ara fa 25 anys. Pobre, sempre obligat a fer el guapo de la sèrie. Ara que té 51 anys pot mostrar amb orgull que els guapos són els fills i els escriu: "Mis hijos, en mi boda. 😍💒 Compartirlo con ellos, y, sobre todo, lo que nos dijeron, fue... 💖 ORGULLOSO DE ELLOS. Por esto, y por todo. Us estimo, fills".

Octavi i els fills a la boda, Ig
Octavi i els fills a la boda, Ig

Va ser un bodorrio que encara ara dos mesos després té sorpreses com aquestes fotografies, un regal per als fans. El casament de l'Octavi i l'Anna després de 9 anys junts va ser una veritable festa. Quan fa tant de temps que festegen, el casament és una excusa per muntar-la grossa, una boda gitana de tres dies, festa divendres a la nit, boda dissabte i ressaca a la piscina diumenge, tot al Penedés a una masia per unir alegria, ball i celebració. Ara que el Pujades  és un home feliçment casat, per segon cop, penja les millors imatges del casament, amb uns nuvis radiant de blanc ella, de gris molt clar ell i els dos primers fills del nuvi. Perquè el tercer fill, quan vingui, serà encara més guapo. Qüestió d'ADN.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!