Inclús els famosos més internacionals amaguen sorpreses o trets curiosos, i molts fans d'Arón Piper no saben que l'actor té arrels catalanes. El de Élite té 29 anys i només en tenia 19 quan va gravar la famosa sèrie juvenil de Netflix, però abans que la seva fama s'enlairés estratosfèricament i es convertís en un dels actors més coneguts i atractius del panorama, Arón Piper va viure a la zona de la Garrotxa, a Girona. Concretament, va néixer a Berlín, a Alemanya, i anys més tard va traslladar-se a Catalunya, on va créixer durant gran part de la seva infantesa. Seguidament, va viure a Astúries i actualment viu a Madrid, com la majoria d'actors espanyols d'èxit. Ara bé, de totes aquestes etapes, la de la seva vida a la Garrotxa és una de les que més s'estima i just fa uns dies va tornar a recordar durant un cap de setmana molt especial. Atents.


Arón Piper encara conserva gran part dels seus amics de la zona de Sant Joan de les Fonts i justament va assistir a una boda d'uns amics. Una celebració que va estar decorada amb dues banderes que no passaven desapercebudes: la d'Escòcia i l'estelada. A part de veure-ho en les fotos de la cerimònia, era el mateix Arón Piper que va compartir una foto seva amb les dues banderes de fons, un paisatge comentadíssim que des d'EN Blau, evidentment, vam analitzar i detallar. A més, en la publicació també es veia que havia estat passejant per Olot i que va estar esmorzant a la pastisseria l'Olotina, un establiment del Passeig de l'Escultor Miquel Blay. Aquestes eren les fotos en qüestió:


Quan pensàvem que el contingut d'Arón Piper a la Garrotxa s'acabava en aquesta publicació, l'actor ha sorprès amb més fotografies d'aquests dies per Catalunya, els quals ha definit com el millor cap de setmana en disset anys. Molt fort. Una publicació amb una primera imatge molt explícita que no passa desapercebuda. Aron Piper apareix assegut davant d'una bassa mirant el seu reflex sense roba:

Arón Piper hauria aprofitat el cap de setmana a les terres catalanes per fer una ruta per l'Alta Garrotxa amb la seva amiga Saída Bahida. Un recull de fotos en les quals es pot veure que tots dos amics van passejar-se per la zona del volcà d'Aiguanera de Sant Joan de les Fonts, un paisatge preciós que fa somriure com mai a Arón Piper i que, sobretot, l'ha fet recrear algunes de les fotografies més boniques de la seva infantesa. A les fotos el podem veure simulant que fa tir de l'arc, i també el podem veure sense samarreta des d'un dels balcons en els quals es devia despertar cada matí. Uns dies de natura i desconnexió amb un Seat Panda a l'estil Estopa que han recarregat la bateria de l'actor. Més fotos:







Sens dubte, es tracta d'una publicació que no ha passat gens desapercebuda. D'una banda, ha sorprès els fans amb aquesta foto sense roba i, d'altra banda, també ha alegrat molt a tota la gent de la Garrotxa, que aviat ha reconegut el paisatge i ha elogiat el recull de fotografies. Per si Arón Piper no era prou atractiu, la combinació amb aquest paisatge català el fa encara més guapo.