El terratrèmol d'Isabel Pantoja a Supervivientes s'està cobrant les seves primeres víctimes. I quines víctimes! Una d'elles, la vedette, actriu i protagonista de la crònica rosa espanyola dels últims 40 anys, la Bárbara Rey. La suposada amant del rei Joan Carles, per acabar-ho d'adobar. Una dona que s'ha aficionat a utilitzar el seu Instagram Stories per tenir-nos al corrent de les seves peripècies, i que ha fet bullir la xarxa amb tota mena d'especulacions per explicar el motiu de la seva renúncia a participar en el reality. Ho feia d'aquesta senzilla, críptica i estranya manera:
La Pantoja vetando a doña Barbara Rey en Supervivientes. #OkupaDeluxe pic.twitter.com/7nzBWt5IXJ
— Señorita Pons (@elenapons) 13 de abril de 2019
Es por que ella dijo q tuvo un afaire con su ex. RIVERA PADRE. O ALGO ASÍ ME ACUERDO
— Elena 71.1 % 👑Lidia Lozano 🤴 Sandovalizate (@elenacristina26) 13 de abril de 2019
Pues no saben lo q se pierden, con lo q darias en el reality, como siempre q acudes a cualquier entrevista, q das el 100%, no, más, y lo q entretienes sin pelos en la lengua y sin dejarte amedrentar por nadie. Eres única!!👏👏👏👏😘😘😘
— Coquer99 (@Coquer99) 14 de abril de 2019
Bárbara sería la perfecta antagonista de Pantoja. Todos van a lamerle el culo y será un coñazo. Que metan a Bárbara y rellenen con personajes de saldo. Recuperarán el dinero invertido en estas dos con creces.
— Vivianne (@Vivianne_6) 15 de abril de 2019
Bárbara Rey es una oportunista, diciendo que Pantoja la veta, lo que quiere es que la llamen para hacerse platós. Ya estaba demasiado olvidada que no para de hacerse vídeos en Instagram haciendo el toli.
— Escribir Tanto Cansa (@_E_T_C_) 13 de abril de 2019
L'entrada de la Isabel Pantoja al concurs caribeny podria estar al darrera de la revelació de Bárbara Rey. La murciana portava anys de negociacions amb Mediaset per anar a Hondures, que hauria fins i tot fixat el seu caixet (2000 euros al dia!), però s'ha quedat amb un pam de nassos. La versió oficial descarta la seva participació degut a l'elevat sou de la Pantoja durant el reality, però hi ha molt més darrera de la decisió. I el que es rumoreja és que la negativa ve arran de les paraules de Bárbara Rey sobre el seu marit Paquirri (qui per cert, va passar pels braços de l'actriu abans de casar-se amb la de Cantora), assegurant que "no estaba feliz con ella. Iba a tener que tomar una decisión porque toda la familia de Isabel estaba metida en Cantora, la familia de él prácticamente no podía ir nunca".
Fes clic a la imatge per recordar aquest moment:
Telecinco
Aquelles declaracions, en les que va arribar a acusar la Pantoja de malbaratar els diners del torero, haurien estat el detonant per tancar la porta a la seva lucrativa participació en el concurs. Isabel Pantoja és de les que no obliden, ja ho sabem. Tot i que d'altres han atribuït a les critiques de la vedette a Kiko Rivera, fill de La Panto, durant GH Dúo. De fet, la de Totana també ha disparat contra el mateix programa des del seu compte d'Instagram (què s'està convertint en una mina).
L'animadversió entre les dues dives ha quedat acreditada, i no estranyaria gens el moviment per part de la cantant andalusa. Però és que, fins i tot, la participació de Rey hagués xocat amb la de Chelo García Cortes. La possible relació d'amor entre l'actriu i la periodista ha omplert hores i hores de programació a Telecinco, provocant polèmiques i enfrontaments a dojo. Sigui com sigui, Bárbara es tornarà a quedar a terra i mirarà la Pantoja des del televisor de casa seva. I nosaltres amb les ganes de veure Rey a les platges hondurenyes, però sobretot, esperant alguna nova filtració sobre el seu romanç amb el rei emèrit.