Núria Marín és una de les professionals de la comunicació més polifacètiques del panorama. Ha passat per les redaccions de revistes com la Súper Pop, ha treballat a Mediaset presentant programes com Sálvame o Cazamariposas i Socialité, programes que també ha dirigit. Des de fa uns anys té un lloc a TV3 com a presentadora de l'Està passant i anteriorment també ha conduït el Tens un minut i el Love Cost. A més, també ha escrit una novel·la, Soy Afrodita, i ha construït tot un univers a les xarxes socials gràcies als seus vídeos de safareig. Ara bé, després de tot aquest temps parlant, majoritàriament, de l'actualitat de la premsa rosa, avui dia 30 d'octubre és ella la persona que ens ofereix safareig del bo. Núria Marín es casa després de 25 anys de relació amb Juanlú, el seu xicot, que no apareix mai en el contingut de la presentadora.
La mateixa Núria Marín ha anat revelant alguns detalls de la boda durant aquests últims mesos, però en arribar el gran dia, la presentadora no ha pogut evitar sentir-se molt commocionada per l'accident ferroviari de Toledo que ha ocasionat la mort de seixanta-nou persones, cent ferits, i un gran nombre de desapareguts. Les últimes hores són molt angoixants i per aquest motiu Núria Marín va voler expressar el seu condol i explicar si compartiria contingut de la boda: "Mañana me caso y me siento culpable por estar feliz con todo lo que ha pasado", començava explicant la mateixa Núria Marín en un vídeo que publicava unes hores abans del gran dia. Davant el dubte sobre si compartir o no imatges i moments d'aquesta boda civil, la presentadora explicava el següent: "Cuando pasan estas cosas, por desgracia, caemos en la cuenta de que nuestro tiempo en este mundo es completamente limitado y que no sabemos cuándo se va a terminar ese tiempo. Nos pasamos la vida posponiendo las cosas, sobre todo las cosas buenas, porque normalmente siempre damos prioridad al trabajo, a las obligaciones y dejamos para más adelante ese viaje que tanta ilusión nos hace hacer. (...) Yo he pospuesto esta boda 25 años (...) Entonces, es que no quiero posponerlo más, quiero ese momento de felicidad porque es que nadie nos garantiza que yo o la gente a la que quiero sigamos aquí mañana por la tarde o al día siguiente", narrava Núría Marín.
Núria Marín i Juanlú es casen en una cerimònia civil que tindrà lloc a Barcelona aquest 30 d'octubre i que reunirà els familiars més propers dels dos nuvis en un dinar per celebrar l'amor. Un tràmit que, tal com explicava recentment Núria Marín a la catifa dels premis GenZ, en un principi només ho feien per fer els papers i que cada vegada els ha generat més il·lusió: "Llevamos 25 años mi chico y yo llevamos juntos desde la universidad. Además, fíjate, empezamos a mover como un trámite pero nos hemos ido ilusionando. Nos gusta así porque ahora mismo define mucho nuestra personalidad hacerlo así porque somos gente de perfil bajo y celebramos luego nosotros por nuestra cuenta tranquilamente. Estamos contentos de hacerlo así y de gastarnos el dinero en la reforma de nuestro piso que reformar un piso vale mucho dinero", unes declaracions de Núria Marín per a Divinity que la mateixa presentadora ha compartit.
El matí de Núria Marín s'ha resumit en preparar-se per aquest gran dia i, tal com s'esperava, ho ha gravat tot per al seu perfil. De moment, no ha mostrat el seu vestit, però ja ha revelat alguns detalls que fan créixer les expectatives: "No me voy a casar en pijama.Aquí esta mi vestido inspirado en Carrie Bradshaw y Kate Middelton". El que sí que ja ha mostrat és el maquillatge, el pentinat i la reacció dels perruquers i maquilladors:
Ganes de veure-la vestida de blanc. Enhorabona!
