Dwayne 'The Rock' Johnson ha ampliat el seu imperi empresarial amb el llançament de Papatui, una marca de cura personal per a homes. La marca se centra a oferir productes d'alta qualitat i accessibles que ajudin els homes a cuidar la seva pell i la seva aparença.

Dwayne Johnson amplia els seus horitzons amb una nova empresa

Papatui neix del desig de l'actor de crear una marca que reflecteixi el seu propi estil de vida i valors. 'The Rock', conegut pel seu físic imponent i la seva actitud positiva, creu que la cura personal és tan important per als homes com per a les dones. La línia de productes de Papatui inclou una varietat d'articles per a la cura de la pell, com netejadors, hidratants, protectors solars i productes per a l'afaitada. Els productes estan formulats amb ingredients naturals i d'origen sostenible, i estan dissenyats per ser utilitzats per homes de tota mena de pell. Dwayne Johnson ha estat treballant a Papatui durant més de tres anys, en col·laboració amb un equip d'experts en cura de la pell i científics. L'estrella de Hollywood és molt orgullosa de la marca, i creu que té el potencial de revolucionar la indústria de la cura personal masculina.

La línia de cura per a la pell de Dwayne Johnson

Papatui, la marca de skincare té un origen profundament personal per a Dwayne Johnson. El seu avi solia anomenar-lo 'Tui' i ell l'anomenava Papa, que es tradueix com Roca en Samoà. D'acord amb el ressenyat per Robb Report, The Rock va cobrir totes les necessitats, tant les seves com les que podria tenir qualsevol dels seus fans. Papatui porta al mercat una col·lecció de cura de la pell, el cabell, el cos i fins i tot tatuatges.

Segons l'esmentat mitjà, cada fórmula està ben pensada i destaca amb atributs com humectants facials sense oli per evitar la sensació greixosa, un antitranspirant clínicament provat per protegir contra la suor i olor durant 48 hores i un innovador cuidat per al tatuatge que hidrata i il·lumina el disseny i la tinta. Molts seguidors de la celebritat somien aconseguir lluir tan bé com ell a la seva edat, i per a això Dwayne Johnson va llançar un tònic rejovenidor que es completa amb un exfoliant, hidratant i crema per tancar els porus. Es pot destacar que, a més del segell de garantia de l'exlluitador, Papatui va ser provat per consumidors reals durant un temps per donar el seu veredicte i en cas de necessitar-lo millorar les seves fórmules, el que buscaven és que cada producte funcionés correctament.

Les fórmules d'aquests productes inclouen ingredients com a ceramidas, àcid hialurònic, niacinamidas i àcid salicílic als productes per a la cura de la pell i ingredients nutritius com a llard de mango i oli de coco als productes per a la cura del cos i els tatuatges, i com a últim toc tots estan formulats sense parabens, sulfats, colorants, alcohol ni PEG. La línia de productes de Dwayne Johnson és d'alta qualitat i preus accessibles. La col·lecció amb prou feines arriba als 10 dòlars i està disponible des del 10 de març a Target, tant en tendes físiques com a via online.