Els aviso que servidor, com molts culers, estic molt calentet per un nou atracament a mà armada patit pel Barça. Nou escàndol perpetrat per dos àrbitres miserables als quals haurien de treure el carnet per xiular cap més partit. Nou robatori instigat per dos pocavergonyes com Gil Manzano i Del Cerro Grande al VAR, al Reial Societat - Barça d'aquest diumenge. Un partit on el conjunt blaugrana, com va passar amb els mateixos àrbitres la temporada passada, ha tornat a ser atracat per fores de joc inventats, per faltes xiulades i no xiulades, per gols anul·lats i per un arbitratge escandalós.


Serà molt difícil que el Barça guanyi aquesta Lliga. Ahir, aquests dos senyors no van voler que amb la que està caient a Madrid, amb una xiulada i una escridassada històriques al Bernabéu, en contra dels jugadors i de Florentino Pérez, el Reial Madrid continués en crisi i a 4 punts del Barça. Què millor que una actuació com la d'ahir, per fer que els merengues es posin a només 1 punt. Els àrbitres, al rescat del club més infame i ajudat històricament pels àrbitres. I després, que no ens vinguin amb milongues de Negreira. Com us deia, ja anava calentet amb aquest parell de miserables, quan per postres, hem assistit a una demostració més de la catalanofòbia que hi ha pel món. També pel món dels youtubers i creadors de continguts com aquest personatge, un tal Davoo Xeneize.

Un dels streamers de futbol més famosos del moment, que va fent vídeos i comentaris futbolístics. Un argentí, de nom real David Quint, fan de Boca Juniors, que acaba de perpetrar un vídeo lamentable analitzant un dels gols més famosos de la història, protagonitzats per un argentí, el millor jugador de tots els temps. El tal Davoo Xeneize ha comentat l'històric gol de Leo Messi al Getafe, aquell on es regateja mig equip madrileny.

Un gol icònic, per la bellesa i brutalitat del que va fer el 10 del Barça, però també, per la narració monumental del millor narrador que hi ha hagut mai a Catalunya, un Joaquim M. Puyal que ens va emocionar als culers amb aquell "Messi, Messi, Messi, Messi, encara Messi, encara Messi, encara Messi, encara Messi, gol, gol, gol, gol, increïble, increïble, no m'ho puc imaginar, no m'ho podia imaginar, no ho he vist mai això" que passarà a la història de Catalunya Ràdio i de les narracions esportives del nostre país:
I no va aquest energumen i a banda de criticar que el mestre Puyal, que a l'ungla del dit petit del peu té més capacitat comunicativa que aquest youtuber penós, només utilitza quatre paraules, Messi, encara Messi i gol, fa comentaris catalanòfobs (a banda que equivocats). Primer, confonent que l'encara Messi del Puyal té a veure amb el verb encarar, quan el que vol dir és encara com a adverbi de temps. I després, la cirereta del pastís, catalanofòbia desacomplexada, quan en sentir en Puyal dir increïble, no m'ho puc imaginar, posant cares de fàstic, deixa anar un explícit "creo que el relato está en catalán, para colmo"... Ens hem de mossegar la llengua per no dir què pensem. Afortunadament, d'altres usuaris no ho han fet:
"El relato está en catalán, para colmo"
— Bernat Castro 🦊 (@BernatCastro87) January 18, 2026
Sort vaig tenir de poder gaudir cada cap de setmana en viu de Messi i tu no, fill de puta. @DavooXeneizeJRR pic.twitter.com/NXiyiqXsCA
Malísimo es tu equipo roñoso y como que “para colmo está en catalán”?? Fill de puta @DavooXeneizeJRR pic.twitter.com/NpoSAchJdx
— Barcelonismos (@Barcelonismos) January 18, 2026
Ser bon streamer no et converteix en una persona culta i raonable, massa poder tenen avui en dia i sel’s fiscalitza massa poc
— Aniol Clavé (@aniolcla) January 19, 2026
viure aquests temps en què la ignorància és un valor "guay"
— Erni3121 (@Mountainsandthe) January 18, 2026
És una mostra d'ignorància extrema. No entén ni el to (in crescendo) ni el significat de les paraules (doble) d'un Puyal, mestre de mestres, Doctor en lingüística. El millor periodista que ha donat el país. Vivim en un món on gent sense formació són referència. Tristesa absoluta.
— Daneel (@DaneelSeldon) January 18, 2026
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!