Dani Martín va tornar a ‘El Hormiguero’ per presentar el seu últim treball ‘VEINTICINCO’ amb què vol fer un regal als fans i consolidar aquests vint-i-cinc anys en la indústria musical. Mentrestant, prepara la seva nova gira carregada de simbolisme perquè tocarà cançons de l’extint ‘Canto del Loco’, el grup dels seus inicis. “Avui és un dia molt bonic per a mi. Vinc a estrenar VEINTICINCO, que és la cançó de la meva gira 25 Años, i vinc a donar les gràcies a la gent. 25 anys després, tinc la sort de continuar vivint del que més m’agrada, i la gira recorre els meus discos més icònics. És una gira que la gent es mereix i que nosaltres també ens mereixem, per cantar i gaudir. Comença en tan sols 15 dies, i les nostres primeres deu nits són a Madrid”, va dir el madrileny, de 48 anys.

dani martin lo de evole
dani martin lo de evole

El cantant està preparant aquesta gira, que comença el pròxim 14 de novembre, a consciència, vol que sigui molt especial i única per a tothom. Els donarà als seus fans allò que estaven demanant des de fa anys. “Estic viatjant veient concerts i espectacles per tot el món, i d’aquí he agafat idees de com m’agradaria que fos la meva gira. No em vindria de gust repetir coses que estiguin molt vistes; m’he inventat com serà l’acció posterior de l’espectacle, la realització dels laterals i unes coses que passaran durant el xou”, va explicar l’intèrpret de Zapatillas o Portales. Precisament, l’artista va explicar que durant aquests anys es va adonar que la gent “vol cantar” clàssics de la seva carrera com La suerte de mi vida, ZapatillasCero, Emocional, Qué bonita la vida, A contracorriente. “I això és el que els donarem”, sentenciava.

Dani Martín recorda diverses vegades en què el van estafar

Dani Martín està en aquests moments enamorat de María Hervás, la protagonista d’‘El Pueblo’ i ‘Machos Alfa’. I ha començat una nova vida. Ha deixat el tabac i l’alcohol, cosa que ha estat molt difícil, però no impossible. Ha millorat la seva salut.

Alguns mitjans de comunicació asseguren que el cantant tindria un patrimoni d'entre 6 i 8 milions d'euros. L'artista posseeix habitatges a Madrid, San Sebastián de los Reyes, Zahara de los Atunes i diverses naus industrials a Algete, a més d'administrar altres inversions en accions, on ha destinat prop de dos milions i mig d'euros. Dani Martín va ser taxatiu: "Si jo dic els diners que tinc al compte, t'exposes a un segrest”.

L'artista assegura que l'han robat en més d'una ocasió. "M'han robat molts diners, més dels que vam poder demostrar, però no m'han tret la il·lusió... M'he arruïnat dues vegades totalment”. “Vaig perdre 220.000 euros per una estafa”. Carlos 'Tibu' Vázquez Moreno, que va ser condemnat pel Tribunal Suprem a dos anys de presó i a indemnitzar el grup amb 222.103 euros per apropiació indeguda de fons durant una gira.

Dani Martín   Spotify
Dani Martín Spotify